You are viewing a single comment's thread from:

RE: Невдача з переглядом астропогоди.

in Ukraine on Steem4 days ago

Не дивлячись, що допис реально написаний без ніяких інших джерел інформації (мій конкурс не рахується) - вийшло цікаво.

Правда, я очікував прочитати про касіопею і те як вона пов'язана з майбутнім парадом планет, то ж трохи засмутився 😅

Sort:  
 4 days ago 

Парад планет символічно виглядає як міст, по якому можна протопати.

В в моєму сні був міст над річкою і зверху Касіопея.

Не думаю що є збіг та хто знає.

 3 days ago 

О так. Хто знає?

Гарне питання, я часто собі це задаю в спілкувані з тобою 🤣🤣🤣
Щось не виходить в мене з тобою спілкуватись на серьозі

 3 days ago 

От блін скажи, що лотоси в вольєрі з вовками також випадковий збіг!

IMG_8123.jpeg
Canis - вовк ( псові )

IMG_8124.jpeg

Альфа каніс мажор = Сіріус Сіріус = лотоси.
По моїм математичним розрахункам.
😂

 3 days ago 

Ой та не кажи за ці ВВ (випадкові випадковості), щось прям таки зачастили. Знаєш де ще є лотос в нашому зоо? _ правильно біля пеліканів 😅

 3 days ago 

Неймовірно. Не помічала.
Дуже символічно.
Навіть не віриться :)

 3 days ago 

А я помітив і здивувався.
Щого б це саме біля цих "санітарів"???

Я завжди швидко біля них проходив через нестерпний запах, та в цей раз трохи затримався і побачив що в їхньому озері кілька лотосів. Не пам'ятаю скільки, думаю 4-ри.

 yesterday 

Чому мені від них немає запаху ?
Можливо секрет в тому, що я оминаю зоопарк в спеку. ( ходити тими лабіринтами під пекельним сонечком не ок )
Я завжди навпаки любила. Вони дають можливість сфотографувати себе. І досить близько. Можуть плавати прямісінько біля тебе.

 22 hours ago 

Чому мені від них немає запаху ?

Як варіант можливо їх запах співпадає з воїм і тоді ти його просто не відчуваєш 😅
Без натяків, просто гіпотеза 🤣🤣🤣

 4 days ago 

Яка я не ввічлива.
Дякую за підтримку ;)

 3 days ago 

🤣🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59185.02
ETH 2522.04
USDT 1.00
SBD 2.47