You are viewing a single comment's thread from:

RE: Визнач своїх предків?

in Ukraine on Steemlast month

В мене Єгипетська, і це пипець як цікаво. Я ще нікого не зустрічав, в кого б також була Єгипетська...
Цікавий тест, повеселила... Ох уж цей інчтаграв скільки там всього цікавого

Sort:  
 last month 

Я до цього моменту ніколи не звертала уваги на пальці ніг, ну пальці як пальці, я навіть не думала про їх форму. Знала лише , що в деяких буває другий палець більший за великий. І мене це дивувало.
Типу як таке може бути. Великий - має бути найбільшим !!!!

Тепер же цікаво стає в кого які 😂
Ти багато передивився ? Що справді єгипетські рідкісні ?

 last month 

Ти багато передивився ? Що справді єгипетські рідкісні ?

В нашому регіоні так. Якщо пам'ять не підводить (в сенсі, якщо це не конфабуляції), то в дитинстві в лагері на весь заїзд така стопа була тільки в мене... Це з тих варіантів що я запам'ятав, а так в житі принаймні жінки з такою стопою мені ще не зустрічалось 😅😊

 last month 

Ох яке слово.

confābulārī — балакати, розповідати) — виникнення несправжніх, спотворених або неправильно витлумачених спогадів про себе чи світ без свідомого умислу.

Таке з першого разу і не запамʼятаєш.
В мене в квартирі таких 2 пари, тому мені дивно 😳

Правда друга пара генетично також моя )))
Треба вибратись на пляж для розглядання ніг.

 last month 

Так яке слово більше сподобалось? Це чи те що П у відео борща про борща?

Думаю на пляжі ти зможеш підтвердити мої спостереження що єпитських генів у нас не так багато

 last month (edited)

Цікаво було спостерігати за ємоціями і виразами обличчя при дегустації нового смаку морозива. І так як, я все ж думала, що ти не так часто вживаєш слово - Пиздець.
Воно було неочікувано.

 last month 

І так як, я все ж думала, що ти не так часто вживаєш слово - Пиздець.
Воно було неочікувано.

Так, це був маленький шок, що помістився в одне слово. Ну то таке 😅, краще не опишеш

 last month 

Та все нормально. Вживати іноді такі слівця для вірного опису події то норма.

 last month 

Але слово П я знаю, а ось це confābulārī не знала.
Але я навряд чі його запамʼятаю 😂

 last month 

Хто зна, думаю все можливо. Дивись, ти чула слово фабула, можливо навіть знаєш - приблизно як розповідь, історія.

так от, коли ці фабули починають кон курувати з реальними подіями минулого, кажуть що цен

кон (конкуренція) фабул (історія) я ція...

Думаю, тепер запам'ятала, принаймні я так точно не буду довго його пригадувати

 last month 

Фабула — хронологічне, послідовне зображення подій у художньому творі, на відміну від сюжету, де події можуть зображатися непослідовно, в нехронологічному порядку або з пропусками. Фабула — чинник сюжету, його ядро, що визначає межі руху сюжету в часі й просторі; розповідь про події, змальовані в епічних, драматичних, ліро-епічних творах. Фабула й сюжет можуть збігатися, якщо викладені в обох випадках у чіткій причинно-часовій послідовності.

Тепер є якесь розмити уявлення що таке фабула.
Тобто конфабула, це згадка події з іншого простору чі часу, яка можливо не відбувалася в цьому часі. 🤣🤣😂🤣😅😅😅😅

Оооо я здається зрозуміла. 😅

 last month 

Приблизно так, тільки ці події не з часу і простору, (принаймні це ніхто не довів і не спростував) а з уяви самої людини. Так би мовити людина втрачає здатність розуміти, те, що її згадки є вигаданими і сприймає їх як реальність.

Дуже часто зустрічається у людей похилого віку з середніми-тяжким когнітивними розладами, які мають окрему назву Деменція

 last month 

До речі, таке саме є про форми подушечок на лапах у котів. Ми мого зловили. Протестували. Він - вулкан за типом подушок. В тому тесті також було описано характер кота. І описали точно ніби мого 🙃
Якщо цікаво, не знаю чі це той тест, але схожий.

https://news.hochu.ua/cat-house/domashnie-zhivotnye/article-131647-xarakter-kota-mozno-opredelit-po-forme-podusecek-ego-lap-delimsia-sekretom-video/

 last month 

До речі, таке саме є про форми подушечок на лапах у котів. Ми мого зловили. Протестували.

Не має на васт грінпіса... Ловити... тестувати... прямо як в піддослідній лабораторії.
Сподіваюсь "Маленький пухнастик" не був скривджений...

 last month (edited)

Отримав вкусняшку за це і був щасливий.
Чого не зробиш заради науки 😂🤣🤣🤣
Ти ж теж хотів собі піддослідного кролика для експериментів з гіпнозом…

Але кролик злякався що ти введеш його в гіпнотичний стан і змусиш гавкати, тому втік. 😂

 last month 

Я не хотів кролика, я хотів впевнитись в тому, що пені мої відчуття мене не обманюють. Не вдалось, та треба було спробувати. Я з тих хто жакує про не зроблене а не навпакии...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59232.58
ETH 2523.47
USDT 1.00
SBD 2.47