You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Румунія, Україна та Кларкія"

in Ukraine on Steem2 months ago

А ти дивилась? Можливо це саме через тебе (те що не дивилась) Україна програла 🙄😅

Та я вірю, що навіть глядач телевізору думками впливає на гру

згодний, писав про астрад не бачучи цього коменту

Sort:  
 2 months ago (edited)

Я ж і Усіка не дивилась, а він виграв, і Євробачення, теж призове місце - а я не дивилася. 🤭😵
Зараз я нікого з футболістів не знаю. Раніше ми вболівали з братом. І якщо щось не зрозуміло, наприклад - чому пенальті назначили, чі ще щось, він пояснював, а сама я взагалі не шарю, що там до чого. Такий собі з мене вболівальник.

От там не дуже зрозуміло астрад чі не астрад )

 2 months ago 

От там не дуже зрозуміло астрад чі не астрад )

Ну одна буква не та, сотання 😅

Ладно, хоча, крихта твоэъ провини всеж таки э 🤣

 2 months ago 

Я зрозуміла за літеру. І рада , що ти зробив помилку.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59159.44
ETH 2522.84
USDT 1.00
SBD 2.47