The Diary Game 16/08/2022: Поїздка до ветклініки. Бородянка.

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

1.jpg

Вітаю!

Сьогодні знов возила Ромашку до ветклініки на огляд. Ну що... Справи не дуже... Післяопераційний шов запалився, незважаючи на всі наші зусилля. Довелося додати антибіотики.

Взагалі ми їздимо до клініки тепер як на роботу. Кожен день. І щодня я збиралася познімати наш маршрут. І ось зібралася...

На другий день війни до мене прорвалися діти. Їм довелося далеко об'їжджати Житомирську трасу, Варшавкою проїхати було вже неможливо. Тоді ми ще не зовсім ясно розуміли ситуацію, а наступного дня вимкнулося світло та інтернет (навіть мобільний). Але ще залишався слабкий мобільний зв'язок.

Я все ще не могла повірити в те, що відбувається і все ще сподівалася, що, перебуваючи на правій стороні Дніпра, ми у відносній безпеці.

Але розуміння ситуації прийшло не зі стрічкою новин, а з реакцією друга мого зятя, який у відповідь на запитання "Де ти знаходишся" вимовив тільки "$$аний $$$дець". Вибачте мені, як кажуть, мою французьку, але лише ця фраза здатна передати точну характеристику нашого місцезнаходження в тот момент.

Ці фотографії я зробила лише по ходу нашого з Ромашкою маршруту. Тобто, вони й на 10 відсотків не передають того, що рашисти зробили з Бородянкою. Те, що наша ветклініка вціліла – це справді диво. Але всіх тварин було вбито. Про долю тварин із Бородянського притулку я взагалі намагаюся не думати.

Коли нашою вулицею почали їздити рашистські танки, я боялася тільки одного - що постраждають мої тварини. Діти на той момент вже змогли вирватися, а за себе я не надто переймалася. Але нам дивно пощастило: ліс і болота послужили нам добру службу, рашисти просто побоялися зупинятися в нашому селищі, хоча пізніше в пресі писали, що вони розглядали його як місце базування. Ми тільки чули, що відбувалося довкола, але не думали, що знаходимося в самій середині пекла.

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Так, і я чула, що Бородянка постраждала найбільше((
Ромашці одужання!

 2 years ago 

Ірпінь теж. Кажуть, 75% зруйновано. Треба знайти час на поїхати познимати. Світ має це бачити.

 2 years ago 

Який жах!!!((( От кляті рашисти!!! Дуже спавчуваю Ромашці - у мене шов теж дуже довго загоювався, бо спека страшна! Хай у неї все скоріше заживе!

 2 years ago 

Спека( Але тягнути було не можна(

 2 years ago 

Ойойой, оце краєвиди (. Жах. Ромашка, бідна Ромашка.

 2 years ago 

Це ще нічого. Деякі села зрівняні із землею у прямому розумінні

 2 years ago 

Та я знаю. Дивлюся ж новини. Дуже прикро, що сусід дибіл

 2 years ago 

Жахітя яке. Бідні люди, після фото я в щоці. Стільки повалених домівок

 2 years ago 

То нелюди(

Які ми різні, хоч і сусіди і дуже схожі(

 2 years ago 

Жахливі фото...

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62986.12
ETH 3072.14
USDT 1.00
SBD 3.84