The Diary Game 06/09/2022: Ми це зробили!steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Привіт, друзі!

Сьогодні мій будинок нагадує кубло наркоманів 😁 Щонайменше у сусідів можуть виникнути питання. Насправді все дуже просто – сьогодні ми нарешті прищепили всіх наших 18 собак та 4 кішок.

image.png
черга на щеплення

Насправді, організувати все це було не так просто. Я не надто відрізняюся від усіх і мої доходи значно впали з початком війни. Але щодо щеплень для тварин, я намагаюся все зробити вчасно, тому що будь-яка вірусна інфекція за такої кількості тварин стане для мене повною катастрофою.

Моя подруга допомагала мені як кажуть волонтери "ручками". До речі, нещодавно я зареєструвала її на Steemit, але вона поки що не розпочала постінг. Сподіваюся, скоро вона збереться з силами для цього.

image.png

Все вийшло легше, ніж я очікувала. Собакси поводилися добре і навіть "вишикувалися в чергу" перед дверима кімнати, де ми робили щеплення. Насправді, їм просто було дуже цікаво, що там відбувається. Я не виключаю, що деякі з них, прорвавшись нарешті до кімнати, були дещо...розчаровані 😉

image.png

Найгірше (хто міг би подумати!) поводилася Печенька. Вона відчайдушно виривалася і намагалася вкусити лікаря. Все ж таки немає звіра страшніше за чихуйню!😁

Що найприкріше, що такий вдалий день закінчився гучним вибухом: це вибухнула трансформаторна будка на нашій вулиці. Так, ми знов без світла! Добре, що є генератор та бензин, але на ніч його все одно доведеться відключити. Дуже сподіваюся, що Київобленерго виявить чудеса гуманізму, але розумію, що це тепер на кілька днів... ОК, добре те, що вже не спекотно. Було б набагато гірше, якби це сталося колись на вулиці +30 з хвостиком.

На добраніч, друзі! І щоб за нею настав справді добрий ранок і ми чули лише про перемоги ЗСУ та втрати лише у рашистів.

Sort:  

bezymjannyj-kollazh--31.jpg
Гарна справа. Велика вдячність. Печенці привіт. На фото не щеплення, але все ж...

 2 years ago 

Не всі люблять, коли їх фотографують. Наша вет не хотіла. Крім того, дуже складно знімати в процесі, собаки не дуже люблять щеплюватися і їх потрібно тримати.

 2 years ago 

Гарне слово – чихуйня😅

Ольго, розкажіть, Ви ж не власними силами утримуєте звірят, є якась грантова підтримка? Чи власними?😧

 2 years ago 

Власними силами. Іноді нам допомагають друзі, але якоїсь постійної підтримки ми не маємо. Зараз, звісно, ​​дуже важко, але ми тримаємось. А кому зараз легко?

 2 years ago 

Все одно, це ж величезні ресурси..
Може, зареєструвалися б як ГО, і на гранти могли б подаватися?..

 2 years ago 

Була така ідея, але я боюсь, що ефект буде мінімальний, але додасться ще велика кількість звітності тощо. Ми це проходили з візитами журналістів. Зворотній ефект: замість допомоги велика кількість тих, хто просить забрати тваринку.

 2 years ago 

Шкода😔

 2 years ago 

Ахах, чихуйня серйозний вовкодав, коли бачить шприці🤣. Нехай тваринки не хворіють

 2 years ago 

Тааак) Ледве не з'їла доктора)))

 2 years ago 

Важко уявити, як встигнути доглядати за такою великою кількістю тварин.

 2 years ago 

Чесно? Важко. Але я вже звикла до них.

 2 years ago 

Ця доброта обов'язково вернеться до вас)

 2 years ago 

Головне щоб не черговим цуценям 😁

 2 years ago 

Ахах, де ви їх всіх взяли?)

 2 years ago 

Нууу... step by step... Когось на дорозі підібрали, хтось сам прийшов, останню прямо у двір підкинули

 2 years ago 

Добре що іменно вам підкинули)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64019.81
ETH 2644.93
USDT 1.00
SBD 2.84