Сніжні собакси😁steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Я трохи випала із життя. Як і у всіх – трабли зі світлом. Вчора дали аж на 20 хвилин! Але сьогодні вже краще, вже четверту годину сидимо з електрикою. Я так прискорилася, що встигла зробити по дому все, що запустила за минулі дні, і ось ще намагаюся щось запостити. Інтернет у нас є, але постити з планшета мені дуже незручно, а автозаміна постійно підкидає такі сюрпризи, що я виглядаю просто неадекватною 😁

Натомість погода тішить, вона така різдвяно-новорічна, що забуваєш про проблеми. Ми з собаксами вибралися погуляти, вони були просто щасливі. Правда сніг липкий, важкий, так що потім я пару годин розморожувала собакс, а потім прибирала калюжі.

Якщо бути до кінця чесною, то мій цуценячий оптимізм не надто добре справляється із ситуацією. Кажу собі, що в містах людям набагато важче, але вже накопичилася така втома, що хочеться забратися під ковдру і не вилазити, підпихаю себе, підбиваю, змушую рухатися. В особливо важкі моменти прикладаю до хворого місця (тобто до голови 😉) собаксу. Допомагає 😁

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Sort:  
 last year 

Вчора дали аж на 20 хвилин!

Ого, щедро. Дуже щедро))

Тузякі такі щасливі на фотках 😁

 last year 

Їм це точно розвага)

Very cute!! They look happy and healthy.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16