You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🌷🌹🌲Прогулянка по Центральному парку місті Ірпінь (ua/en)

in Ukraine on Steem16 hours ago

Ірпінь багато пережив. Ми коли вперше вʼїхали в місто після окупації і побачили зруйновані багатоповерхівки і мости, то просто сиділи в машині і плакали. Це неможливо було охопити розумом. Нажаль, сьогодні це вже стало ледве не буденністю.

Sort:  

Це дійсно так на усі💯. Ми зараз бачили багато чого що не може не визвати сльози. Але вирішили ці враження на потім. Бо моя кума виїзжала з Ірпіня коли росіяни вже зайшли туди. Купу людей які вже не побачить білого світла вона знала чи її знайомі. Я поки що тримаю це у собі але я обов'язково напишу пол свої враження після усього цього. Бо я вважаю чим більш пишеш в говориш які звірства виробляють ці загарбники тим краще для України. Ось про Запоріжжя майже ні слова, а у нас частини моста нема, і не дай Боже...бо накриє водою... Щось понесло мене) я вибачаюсь. Я кожен день намагаюся бути нормальною мамою, показуючи дітям нібито усе гаразд але усі ці жахи сидять у душі і іноді виривається 😔

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59329.11
ETH 2528.70
USDT 1.00
SBD 2.47