Contest | Color palette | Violet flowers

in Ukraine on Steemlast year

IMG_7088.JPG

Фіолетовий для контесту Color palette від @olesia ! Ну просто чудово! Ось з цима квіточками у мене ніколи не було проблем)))

Це дивно, але фіолетовий в моєму саду явно домінує. Cкільки разів я нагадувала собі, що мені потрібно додати квіти інших кольорів? Але потім, кожен раз, коли я дивлюся на насіння або цибулини, це те ж саме - фіолетовий, фіолетовий і більше фіолетовий! Не зрозумійте мене неправильно, я люблю фіолетовий. Чудовий колір, але в саду потрібна різноманітність. Здається, я щось таке вже писала рік тому, а віз і нині там!

Я взагалі не прибічниця теорії заговорів, але ось тут - присягаюся, ці фіолетові квіти явно змовилися проти мене. Вони, ймовірно, проводять якісь таємні зустрічі, планують способи захопити ще більше місця в моєму саду. Я можу тільки уявити, як вони хихикають про себе, кажучи такі речі, як "Ха! Ще один фіолетовий цвіт! Наш план працює ідеально!" Отже не дивуйтесь, якщо одного разу вони переможуть і я напишу, що під їх тиском я перефарбувала будинок у фіолетовий 😁

IMG_6873.JPG

Петунії. Ну вони просто короліви кольорів.Можна знайти будь-які. Але, нажаль, у мене ніколи не вихлдить виростити їх з насіння. І цього року знов не вийшло 😁 Довелося купляти.

IMG_7621.JPG

А так квітне один з моїх чагарніків. Ось я тільки назву не знаю....😳

IMG_8399.JPG

Жива огорожа 😁

IMG_7124.JPG

А це вже щось з разряду фантазії. Відголоски фіолетового на моїх тюльпанчиках.

IMG_8677.JPG

IMG_8401.JPG

IMG_1713.jpg

IMG_1028.jpg

Sort:  
 last year 

Гарні квіти! А таких, як на останній світлині, я і не бачила! :)

 last year 

Logopit_1673449593323.png

Wow, the flowers are all pretty.

Best of luck.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58956.47
ETH 2517.89
USDT 1.00
SBD 2.48