You are viewing a single comment's thread from:

RE: Невдача з переглядом астропогоди.

in Ukraine on Steem4 days ago

Я навіть не знаю як постити зараз, без інету ніфіга не зробиш 😅 Все ж якось протримаємось ;)

Коли ж жити, якщо постійно повставати з попелу 😂?

Як кажуть: в самурая немає цілі, лише шлях)))

Sort:  
 4 days ago 

Куди ділось привіт Наташ?
От я тепер, відчуваю, що щось не так 😂
Не знала таких цитат. Цікава дякую. Прислухаюсь.
Буду просто йти своїм Дао.
🤣
Не повезло вам з світлом.
Співчуваю. В нас все більш менш ок.
Жаль буде якщо Ви, пропадете. Тримайтесь. 💜

 3 days ago 

Куди ділось привіт Наташ?
От я тепер, відчуваю, що щось не так 😂

Привіт, Наташ 😀

Не повезло вам з світлом.
Співчуваю. В нас все більш менш ок.
Жаль буде якщо Ви, пропадете. Тримайтесь. 💜

Дякую) Та це просто неприємні дрібнички, переживемо ;)

 3 days ago (edited)

Привіт Андрію! ✨
Приємних вам дрібничок , у противагу)
Щось я сьогодні любʼязна.

image.png

 3 days ago 

Приємних вам дрібничок , у противагу)
Щось я сьогодні любʼязна.

Дякую вам, фройлєн Наташа. Знаю багато таких дрібничок))

 3 days ago 

Не буду втомлювати вас питаннями, що то за дрібнички ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59185.02
ETH 2522.04
USDT 1.00
SBD 2.47