You are viewing a single comment's thread from:

RE: Визнач своїх предків?

in Ukraine on Steemlast month

То он воно що ... виявляється у мене просто грецька ступня і я зовсім не мутант 😀
Привіт)

Як думаєте які в мене ?

Римська?)

Знаю, що краще не додавати два дописи в день?!

В принципі, можеш писати хоч три на добу. Якихось обмежень на кількість постів у нас немає. Річ тільки у тому, що кожен автор може тримати лише один ап на добу від нашого кураторського. Цілком вірогідно, що інші пости можуть підтримати інші куратори, а може й ні... тут як пощастить)

Sort:  
 last month 

🙋‍♀️ Привіт.

В принципі, можеш писати хоч три на добу. Якихось обмежень на кількість постів у нас немає.…

Дякую, буду знати:)
Це добре, інколи хочеться щось написати, більше ніж раз на добу :) А витримки, тримати готовий допис, ще n-ну кількість годин, в чернетках - немає. Хочеться опублікувати й забути 😅

То он воно що ... виявляється у мене просто грецька ступня і я зовсім не мутант 😀

😂😂😂😂😂

В мене - єгипетська.

Хочу подякувати тобі за посилання на tengr.ai
:)

Крута програмця, мені подобається, навіть нетреба досвіду щоб зробити хорошу картинку :) ДЯКУЮ :) 🤩

 last month 

Це добре, інколи хочеться щось написати, більше ніж раз на добу :) А витримки, тримати готовий допис, ще n-ну кількість годин

Просто більшість наших авторів постять не більше одного посту на добу, або й рідше (бо написати пост це все ж не п'ять хвилин) і люди хочуть закумулювати всю можливу підтримку на одному пості)

Хочу подякувати тобі за посилання на tengr.ai
:)

Та немає за що)
Цікаво було б поглянути на твої роботи ;)

 last month 

Трохи ще погралася.
Хотіла змію розпʼяту на хресті і поруч рибу, що стрибає по суходолу на хвості, за краплиною що падає з неба.
Тепер маю ось такі кадри -
IMG_4643.png

На цьому чомусь риба трансформувалась в людину.
Ну це таке.

IMG_4642.png

 last month 

Прикольно 😀 Спробуй ще з фотореалізмом.
ШІ іноді не дуже слухняні, але з цим можна боротися. Багато з них, до прикладу, дуже хтиві. Пишеш безневинний запит типу "Богиня лісу" а тобі видає напівоголену дівчину з великими формами поміж дерев, і це дуже часте явище 😅

 last month 

От збочинці)))
Нічого собі=)))
Не очікувано)))
😅
Хоча Богиня Лісу, справді, має мати великі форми, щоб, якщо що, нагодувати грудним молоком голодних новонароджених звіряток, яких сильніші братики й сестрички відігнали від материнських молочних залоз ...))))
😅

 last month 

Хахаха

Хоча Богиня Лісу, справді, має мати великі форми, щоб, якщо що, нагодувати грудним молоком голодних новонароджених звіряток,

Ти в ШІ зовсім недавно, а вже розумієш їх краще за мене 😀

Пам'ятаю мем про хлопця який намагався відновити стару фотку свого діда (покращити якість). ШІ дійсно зробив гарну, чітку фотку хлопця у формі, але є нюансик... хлопець отримав п'ятий розмір грудей 😆

Іноді ШІ малюють їх кому завгодно і за будь-яким запитом, де є присутність людини))

 last month 

Я люблю жартувати, зрозуміла, що це не поодинокий випадок 😅 та все ж спробувала оправдати цю хтиву программу …

 last month 

Я теж дуже люблю жартувати, і мабуть ШІ якраз бере з людей приклад, але трохи на свій манер 😀

 last month 

Фотореалізм це типу ось так ?

IMG_4697.png

( не очікувала такої підстави від Ші)

IMG_4692.png

 last month 

Так, це фотореал) Дуже непогано для початку! 😏 Ти молодець! Спробуй ще змінити формат картинки на більший (2:3 або 9:16)

не очікувала такої підстави від Ші

Ну от і ти спіймала свого першого хтивого ШІ 😀 Добре хоч в одязі, а то буває і інакше 😆

 last month 

В мене вже закінчилися спроби. 😅
Якось пізніше випробую :)

 last month 

От і добре, дай очам перепочити)

 last month 

У мене лишилися деякі забраковані арти, де я також намагався створити богинь, русалок та інших персонажів, а натомість отримував еротичний контент, типу цього 😅:

img-YfdrYSdhDgZ7YBZhWNM3Q.jpeg

33eee6fb-3f3d-41ad-9e1d-42fdf5460889.png

PSX_20231018_191502.png

Default_Underwater_full_body_witch_with_black_long_hair_and_gl_2_01929e28-960c-4104-9d4d-7ffb0ef883d6_1.jpg

 last month (edited)

Перша леді супер. Така реалістична, я б таку красуню не забраковувала. 😅
Обличчя дуже круто вийшло.
Це той варіант коли відразу дивишся на нього, тому, що воно справді гарне.
А вже потім помічаєш, що тобе все дитинство обманювали і русалки не надягають на (.)(.) ракушки ….

А на другому зображенні гарне вбрання, я думаю як раз для роботи в тому квітнику що по заду підходить )))

 last month 

Перша леді супер. Така реалістична, я б таку красуню не забраковувала. 😅

Згоден, гарна, але все ж такого роду контент я намагаюсь не постити 😁

А вже потім помічаєш, що тобе все дитинство обманювали і русалки не налягають на (.)(.) ракушки ….

😄😄 Ну це дивлячись для якої саме аудиторії створена русалка)

А на другому зображенні гарне вбрання, я думаю як раз для роботи в тому квітнику що по заду підходить )))

Так, у такому і квіти підрізати і огірки пропрлити в самий раз буде 😆

 last month (edited)

Я вже опублікувала допис, в якому скористалася твоїм посиланням і на створювала картинок. Ще раз дякую за нього 😍
Там прості зображення, я в цьому ділі новачок, вони легкі, повітряні, нескладні - найкращий варіант для мене.
В принципі більшого й не треба було для допису)))
Я залишилася задоволеною.

 last month 

О, зара гляну 😏
Привіт ;)

 last month 

Привіт))))

image.png

 last month 

Хаха)) Дуже мила кицька 😀 Няв-няв 😸

 last month 

Вона має ще махати лапою, але не махає(

 last month 

Аа... Гіфка? Стім не завжди їх завантажує... шкода

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59232.58
ETH 2523.47
USDT 1.00
SBD 2.47