THE DIARY GAME: 10 вересня 2022р. Прогулянка на дачу.steemCreated with Sketch.

in Steemit Ukraine2 years ago

Доброго дня.

У кого добрий у кого ні. У нас так. Наші хлопці дають прикурити рашистам, підпалюють їм сраки)). Нехай біжать бігом до дому і не перетинають нашого кордону. То ж настрій сьогодні гарний. Та ще я їздила на дачу. Тож покажу вам що у нас там на дачі залишилось.

Картоплю вже викопали і прибрали, на тому місті батько засіяв гірчицею. Каже, це для того щоб не копати горОда, бо вона гарно рихлить землю. Ну той не хай так буде.

Тож у нас там вже все гарно і прибрано. Цвітуть квіточки, доспівають кабачки та огірки.
А я ходила по закинутих дачах. Люди покидали і їх не обробляють. А у Сина в школі дали клич, щоб зробити «Сад Перемоги» і хочуть засадити тюльпанів і нарцисів. Ось такий проект і ось така віра у людей, що перемога не за горами. Тож кинули клич до батьків, дітей, друзів школи, і поприносити, хто скільки принесе, цибулин цих квітів. Тож я пішла з лопатою по покинутим дачам і почала викапувати цибулиння)).

Зустрів сусід, а я йому і розповідаю, для чого я іду з лопатою)). Тож набрала цілий пакетик, принесла додому, розстелила на газеті сохнути, бо ж були дощі і цибулиння в землі. Відписалася директрисі школи, що назбирала. Тож вона буда така радісна і казала, що в понеділок будемо саджати)). Тож в понеділок понесу у школу нарциси.

А тепер покажу вам що я на фотографувала з квітів та й все таке)).

image.png

image.png

Осінні квіти. Це така краса. Своя пора року дуже красива. І квіти теж різноманітні. Хочеться дивитися на них постійно. Тож і букет собі набрала додому.

image.png
Висока бариня. Так звали у народі ці квіти. В дитинстві я наліплювала їх на нігті вважала себе дорослою жінкою з такими гарними нігтиками)).

image.png

image.png
Зараз ці квіти звуть «Космея». Начебто як космос)).

image.png

Айстри вообще гарні квіти, вони мені дуже подобаються.

Трішки розповіла про свої розваги на дачі. Тож до зустрічі у новому щоденнику.))

Sort:  

Помню у молодості. На перший дзвоник мама давала букет із айстри. Такі різно кольорові були.

Які гарні фотографії квітів! Молодець, що накопала цибулин - наша Україна буде ще гарнішою!)))

Чудові розваги. Заздрю.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63904.38
ETH 2638.52
USDT 1.00
SBD 2.83