You are viewing a single comment's thread from:

RE: CLUB100|||thediarygame betterlife 02.04.2022|||Steemit Engagement Challenge Week 2 || Share your Country's Culture|||HAPPY RAMADAN HOLİDAY 🇹🇷❤️🙏 RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN. 🇹🇷🙏

in STEEMIT PAKISTAN2 years ago

Türkçeyi pek anlamıyorum ama sırf şaşırmak için yazınızın neredeyse %70'ini Türkçe okudum. Bu dili çok seviyorum :p

Beni bu dile hayran bırakan osman ve ertuğrul dizilerini izledim

Sanırım orada da bayram zamanı, o yüzden hepinize çok mutlu bayramlar <3

sizler harikasınız ve bu yazı kalbime sahip.

Kültürü iyi sunmuşsun ve bu yazının stilini de harika.

aferin ve yarışma için iyi şanslar.

Sort:  

Pakistan'la Türk kültür birbirine çok benziyor. Sizi Türkçeye özendiren Osmanlı Ertuğrul dizisini Ben de izliyorum. Dilimizi beğenmeniz beni onure etti. Ben de Pakistan halkını çok seviyorum çok içten ve samimiler. Birbirleri ile çok dayanışma içerisinde olduklarını görüyorum. Hepiniz harikasınız. Hepinize iyi bayramlar diliyorum. Yazımı beğenmenize çok sevindim. Çok teşekkür ediyorum güzel onure edici sözleriniz için.🙏🇹🇷 Türkiye'den selamlar.

 2 years ago 

Çok güzelsin. Ben de türkleri çok seviyorum. Bilge sözler için teşekkür ederim.

Pakistan'dan selamlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59159.44
ETH 2522.84
USDT 1.00
SBD 2.47