සාරි තෑග්ග.🎁| 5% for SL Charity.

in Steem Sri Lanka3 years ago

කොහොමින් කොහොම හරි නිවාඩු ටිකත් අපිට හොරා අපෙන් පැනල ගියා.ආයෙම හෙට ඉදං යකා බැන්ද වගේ වැඩ තමා..මුල් දවස්වල හරිම ආසාවෙන් office එකට ගියාට.මේ වෙද්දි ඇත්තටම එක එපා වෙල.කොරෝනා කාලෙම ගෙදරට වෙලා ඉදල..ආයෙම office එකට ගෙන්නද්දි ටිකක් දුක හිතුනත් ඒත් කමක් නෑ..කියල කැමැත්තෙන් ගියෙ වෙන මුකුත් හේතුවක් නම් නෙමේ.
69777cdd-b4a8-4a86-83c1-9a47e8003b9c.jpg
uniform එක වෙනුවට casual ඇදුම් පුලුවං නිසා..අපිට uniform විදියට තිබ්බෙ නිල්පාට සාරි එකක්.මම නං මුල ඉදන්ම මේකට ආස කලේ නෑ..මොකද මේ සාරි එකේ material එක කිසිම සැපපහසු බවක් නැති නිසා.
අවුරුදු දෙකකට සාරි 5ක් නිකුත් කලත්.මේ සාරි 5 අවුරුද්දක් අදින්නත් හරි අමාරුයි.ඉක්මනට fade උනා.කොරෝන එක්ක මේ වෙද්දි අවුරුදු 2කට ලං වෙන්න එනව. නිතරම සාරි හෝද හෝද අදිද්දි කොහොමත් වැඩි කල් අදින්නත් අමාරුයි.
e64e883f-ef1b-4095-9bd7-276badb4fd27.jpg

ගොඩක් සිවිල් මිනිස්සු නිතරම ගනුදෙනු කරන නිසා ඇදුම ගැන නොසලකා හරින්නත් බැහැ.මේ වෙද්දි අපිට ඇදුම් ගැටලුවකට මුහුණ දුන්න..අපි කලමනාකාරතුමාට අපේ මේ ගැටලුවට විසඳුම් ඉල්ලුව.මේ තීන situation එක්ක අපිට ලැබුණු උත්තරේ උනේ..අපිට කැමති සාරි එකක් අදින්න අවසර ලැබීම.

ඊට පස්සෙ තමා හොදම ගැටලුවට මුහුන දුන්නෙ..මගෙ ගාව office අදින normal සාරි දෙක තුනක් ඇරෙන්න වෙන තිබ්බෙ නෑ..wedding එකකට ඇරෙන්න සාරි ගත්තේ නැති තරං.ඒ උනත් මට තෑගි ලැබුණු සාරි දෙකකුත් තිබ්බට මහල තිබුන් නැහැ.මේ නිවාඩුව පටන් ගනිද්දිම මම shopping ගිහිල්ල තවත් සාරි දෙකක් එක්ක අනිත් ඕන කරන දෑ ඔක්කොම ගත්ත.
3273cd29-2b7e-42da-8527-7562f82f3ef3.jpg
ඊලග task එක උනේ මේක මහගන්න එක..ළඟ තිබ්බ වගේම ගනිපු දෙක‍යි ඔක්කොම ටික අරං ගියා ගෙවල් ළඟ ඉන්න මගේ jacket මහන ඇන්ටි ගාවට.එයා ගැන කිව්වොත් එයාගෙන් සාරි මහන නිසා එයා මගේ jacket size එකට block එකක් කපල තියාගෙන ඉන්නෙ..😁.
එයාට කොහොමහරි විස්තරේ කියල jacket 2k මහල ඊයෙ ගන්න එනව කියල පොරොන්දු පිට මං ආව.ඊයෙ යන්න හිටියත් ධාරානිපාත වැස්ස නිසා අදට කල් දාන්න වුනා.

අද යද්දි jacket ටික මහල තිබුන.ඇන්ටිට නොසෑහෙන්න ස්තුති කරල ගාස්තු ගෙවල..මෙන්න මේ විදියට මං iron කර ගත්තා..දැං ඉතිං ටික දවසක් මාරුවෙන් මාරුවට හිතේ හැටියට යන්න පුලුවං.
කලින් සාරි තෑගි දීපු අයට මං නොකිව්වත් හිතිං හිතුවෙ මේ සාරි මං කොහේට අදින්නද,office අදින්නත් බෑ..අපිට uniform තීද්දි කියල.ඒත් දැං තමා තේරුනෙ ඒ මිනිස්සු මට දීපු තෑගි වල වටිනාකම..(පෝස්ට් එක ලියද්දි චුට්ටක් නින්ද ගියා..😴😪 හෙම්බිරිස්සාව හැදුනනෙ නිවාඩුවෙ🤧)

ස්තූතියි.

Sort:  

Math godak asai saree adinna...habai e asawa awe me lagakadi idan....🙊🙊

අම්මෝ ඒක මාර ආසාවක්..

Math asai sari adan wadata yanna.

ammo e mona asawakda.mtat mulin asawa tibba..et pahuweddi sari patalan yaneka epa una.

Pata pata saree 😁. Magei Akkageith saree godak tiyenawa andinna than tamai natte dn

mata sari nathuwa hitiye...met madi wage.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59232.58
ETH 2523.47
USDT 1.00
SBD 2.47