Pamuk şeker'im🍭 ||club5050

in Steemit Azerbaijan☪✔3 years ago

Salamlar, Steemit Azərbaycan ailəsi! Necəsiz? Böyüyəndə anlayacaqsanı anladığım gündəyəm. Mənim bir bacım qızı var, Sara. Bugün səhərdən ( saat 6-da da uşaq oyanar¿) günortaya qədər mən baxmalı idim. İlk dəfə birlikdə qalmırdıq, düzü, bu qədər uzun müddətli isə ilk dəfə idi. Bacım ediləcəkləri sayana qədər, mənə çətin gəlmirdi. Yəni balacalar bizim kimi gündə üç dəfə yemək yemirlər, yatmaq rejimləri də bir xeyli fərqlidir. Anlayacağınız həyəcan dolu saatlar məni gözləyirdi. Və, əlbəttə, üstəsindən gələ bildim😎.

IMG-20220106-WA0098.jpg
Bizim bu balacamız anasına çox bağlıdı, yatmaq vaxtı gələndə də bu bağlılıq hissi daha da artır. İlk dəfə yatıranda birazca ağladı. Əslinə qalsa mən böyük olmağı sevmirəm. Bir məsələnin həll yolunu bilsəm də, yenə həmin yolu ailəmdən eşitmək istəyirəm. Saranı sakitləşdirə bilmirdim və həmin an o məsuliyyəti tək üstlənmək istəmədiyimdən tez anama zəng vurdum, o çox uzaqdadı, mənə əli çatmayacaq bunu bilirdim, amma əsas o idi ki, həmin an böyük mən deyildim, mənə yol göstərən var idi🤗 . Biraz çətin də olsa, mən xalalıq görevimi başarıyla tamamladım, Saranı da bacıma təhvil verdim. Birazdan universitetə gedəcəm, akademik kariyer də önəmlidi😄

IMG_20220218_133228.jpg

Düşünürəm ki, balaca vaxtı danışmağa, düşünməyə başlayan sonra hamı ailəsindən mənim adımı kim qoyub deyə soruşub. Ağbəniz və 7 cırtdan cizgi filminə baxmış olarsınız, məncə. Bacım da baxıbmış, ordan ilhamlanaraq adımı elə o qoyub. Böyüklərimiz demiş bizim dövrümüzdə belə şey yox idi. Belə, dəyərli Steemit Azərbaycan ailəsi, görüşənədək, oxuduğunuz üçün minnətdaram🙏🏻

Sort:  
 3 years ago 

Şirin bala😙.😄

Elədi🙏🏻😄

 3 years ago 

sağlam böyüsün inşallah məndə dusmusem bu vəziyyət e kukruzdan çıxma fiti o qədər çaldim ki qorxularından yatmışdilar

Çox sağolun🙏🏻
O yolu necə tapmısız elə?😄

 3 years ago 

Insan çarəsiz qalanda hər varianta əl atır Allah qorusun butun körpələri

Maşallah Sarama😍
Xalasınada afərin👏🏻

Çoox sağol🤗♥️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64884.95
ETH 2619.31
USDT 1.00
SBD 2.82