You are viewing a single comment's thread from:

RE: Club100 👍Traditional food from your country || STUFFED MEATBALLS

in Steem-Travelers3 years ago

ellerinize sağlık. Benim icin icli kofte asla kalin olmamali. hem ince hem dagilmayan. bunu basaranin iclikoftesini yememek hakaret olur. Asla basaramadim sevdigim gibi yapmayi bu sebeple yapmiyorum. sizi tebrik ederim. Cok lezzetli gorunuyorlar. Inanin bunu basardiysaniz bence zirvede siz varsiniz 👍👍😊

Sort:  

Teşekkürler. Ben bir içli kofte yapıyorum diye soze girip anlitiyorda anlatiyormusum 😊 Saka bi yana icli koftem kalin olmaz ara sira catlayarak çürük yumurtalık yapanlar olsada iyidir diye düşünüyorum. Tekrar güzel yorumunuz icin teşekkürler. 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63706.48
ETH 2637.61
USDT 1.00
SBD 2.83