You are viewing a single comment's thread from:

RE: Crypto Academy Season 4 , week 2 | Homework post for professor for [@reddileep] : Heikin-Ashi Trading Strategy

Başarılar dilerim canım harika gidiyorsun 🤗 Her ne kadar borsanın içerisinde olsam da bana bu ödevler bayağı bayağı bir zor geldi. Gerçekten yemek verip uğraşıyorsun. Seni tebrik ederim.😍

Sort:  

Teşekkür ederim. Biraz zorlayıcı oluyor. Ancak öğrendiğim şeyler hoşuma da gidiyor.

Ben de dişim göre bir ödev bulursam yapmaya çalışacağım. Ödevleri okuyarak bile bazı şeyleri daha iyi anlıyorum. özellikle alım-satım ve trade ile uğraşan kişiler için gerçekten faydalı. Benim de bu ödevleri çalışıp yapmam gerekiyor aslında. Ben alım satım işlemleri yapıyorum ama işin inceliklerini bilmediğim için pek kar edemiyorum traid yaparken. 🙈

Kesinlikle çok faydalı şeyler var canım . Fırsat bulursan yap mutlaka. Hem de alım satım yaparken daha fazla kazanırsın

İnşallah canım 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65266.27
ETH 2639.14
USDT 1.00
SBD 2.84