The diarygame Urdu community @tahirkhan1122 06/11/2021

in Urdu Community2 years ago

IMG_20211106_193731.jpg

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

السلام علیکم

میرے دوستوں آپ سب لوگ کیسے ہیں امید کرتا ھوں آپ تمام لوگ اللہ کے فضل و کرم سے خیریت سے ہوں گے۔

Polish_20211106_170011255.jpg

میرے دوستوں آج بروز ہفتہ 6 نومبر کی ڈائری لے کے آپ کی خدمت میں حاضر ہو رہا ھوں۔سب سے پہلے میں آپ کو بتاتا چاہتا ھوں کہ میں صبح 5 بجے خوشاب سے واپس آیا ھوں کل ایک ایمرجنسی میٹنگ میں خوشاب گیا ھوا تھا۔واپس آہ کر یونیفارم تبدیل کیا اور وضو کیا فجر کی نماز ادا کی۔پھر قرآن پاک کی تلاوت کی،تلاوت کرنے کے بعد میں سو گیا۔جب میری آنکھ کھلی تو دن کے 12 بج رھے تھے ہاتھ منہ دھو کے ناشتہ کیا اب آپ لوگ بھی سوچ رہے ھوں گے کہ 12 بجے کونسا ناشتہ ھوتا ھے بس یہ حقیقت ہے۔اس کے بعد میں تری خیل چلا گیا وہاں جا کر حمام کی دوکان میں گیا بال کٹوانے تھے تو حمام کے پاس لوگوں کا بہت رش تھا میں واپس آہ گیا پھر میں نے اپنے پرندوں کو پانی ڈالا اور خوراک بھی تبدیل کی اس کے بعد میں دوبارہ حمام کے پاس گیا پھر کچھ دیر بعد میرا نمبر آہ گیا میں نے بال کٹوائے اور گھر آہ گیا۔گھر آہ کے میں نہانے چلا گیا نہا کے آیا کپڑے تبدیل کیے اور بعد میں چائے پی۔پھر اس کے بعد میں کزن کے گھر گیا وہاں جا کے کزن سے حال وغیرہ پوچھا کیونکہ وہ اکثر بیمار رہتا ھے اس نے بتایا مجھے کہ میرا شوگر لیول اکثر ہائی رھتا ھے تو میں نے اسے مشورہ دیا ھے کہ میٹھی چیزوں سے پرہیز کریں اور ورزش کو اپنا معمول بنا لیں آپ کی صحت بہت اچھی رہے گی۔

چیل قدمی ٹائم

عصر کی نماز پڑھنے کے بعد میں جابر بن حیان سکول کے راستے سے چیل قدمی شروع کر دی تقریباً 45 منٹ میں نے چیل قدمی کی۔کیونکہ آج صبح مجھے ورزش کرنے کا موقع نہیں ملا تھا تو زندگی پر سکون گزارنے کیلئے اور اپنے آپ کو فزیکل فٹ رکھنے کے لیے ورزش کرنا بہت ضروری ھے۔جب میں ورزش کر کے واپس گھر آیا تو مغرب کی اذان ھو رہی تھی میں نے وضو کیا اور اپنی مسجد میں نماز پڑھنے چلا آیا نماز با جماعت ادا کی پھر گھر آہ گیا۔گھر آہ کے میں نے کپڑے تبدیل کئے اور ہم نے روکھڑی ایک شادی پر جانا تھا ہم تمام کزن مل کے روکھڑی شادی پر چلے گئے وہاں جا کے اپنے رشتہ داروں سے ملاقات ہوئی اور کچھ دیر بعد کھانا لگ گیا کھانا بہت مزے کا تھا ہم بہت سکون سے کھانا کھایا۔جب فری ھوئے تو رواج کے مطابق ڈھول بجانا شروع ہو گئے کچھ دیر یہ شغل میلا دیکھا۔اس کے بعد ہم نے اپنی روکھڑی برادری سے اجازت لی اور گھر واپس آہ گئے۔
گھر آہ کر شوز اتارے اور گرین ٹی بنوائی وہ پی اور ساتھ انگلینڈ اور ساؤتھ افریقہ کا میچ لگا ھوا تھا وہ بھی دیکھ رہا ھوں ساؤتھ افریقہ کے 6.1 اوور میں41 رنز ہیں اور ایک کھلاڑی آؤٹ ھوا ھے۔
میرے دوستو میری آج کی ڈائری آپ کے سامنے پیش ھے مجھے امید ھے میری ڈائری اور تصاویر آپ لوگو کو پسند آئیں گی۔آخر میں دعا ھے کہ اللہ پاک سب کو اپنے حفظ و امان میں رکھے امین میں انہی الفاظ کے ساتھ آپ لوگوں سے اجازت چاھتا ھوں۔

اللہ حافظ

Polish_20211106_165342970.jpg

IMG_20211106_164623.jpg

IMG_20211106_170901.jpg

Polish_20211106_165833377.jpg

IMG_20211106_175015.jpg

IMG_20211106_174927.jpg

IMG20211106174527.jpg

IMG20211106192654.jpg

Join Discord Group Urdu-Community
Join Whatapps Group :Urdu Community
Join our Facebook Group Facebook Urdu community


image.png
Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP
100SP
150SP
200SP
500SP
1000SP
1500SP
2000SP


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY
Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On


Sort:  
 2 years ago 

بہت اچھی ڈائیری لکھی ہے اور اچھی تصویریں بنائی ہیں

شکریہ

 2 years ago 

Posted beautiful diary and stunning photography I like your photography

Thanks

 2 years ago 

ماشاءاللہ آپ نے بہت اچھی ڈائری رپورٹ تیار کی گئی ہے

شکریہ

Tahir Khan your every post is so brilliant and much better photography

Thanks

 2 years ago 

Beautiful day dairy report along with nice photography.i liked it.

Thanks

 2 years ago 

ماشاءاللہ بہت ہی اچھی پوسٹ تیار کی ہے بہت اچھی فوٹوگرافی کی ہے آپ نے بھائی گڈ لک بھائی

 2 years ago 

Mashalllah bhai ap ki daily report kafi achi hy or achi tasverrain banai hy

آپ نے کافی اچھی فوٹو گرافی کی ھے

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66598.01
ETH 3236.65
USDT 1.00
SBD 4.66