#club75||thediarygame.today my beautiful day 15.feb.2022.club5050 to club100.urducommunity

in Urdu Community2 years ago

السلام علیکم دوستو کیا حال ہے امید کرتا ہوں کہ آپ سب خیریت سے ہوں گے اللہ تعالی سے دعا ہے کہ آپ سب خیریت سے ہو آج 15 فروری ہے اور آج منگل کا دن ہے. آج میں اپنی روٹین کے مطابق صبح سویرے اٹھنے کے بعد سکول کی تیاری میں مصروف رہا۔ناشتہ کرنے کے بعد اسکول کے لئے روانہ ہوگیا ۔سکول پہنچ کر میں اپنی مصروفیات میں مگن ہو گیا۔میں نے اپنا دن بخوبی سکول میں گزارا۔ جب ہمارے سکول کی چھٹی ہوئی تو میں اپنا موٹربائیک مکینک کے پاس لے گیا ۔میں نے اپنا موٹر بائیک ٹھیک کرایا۔وہاں پر میرا آدھا گھنٹہ لگ گیا۔ اس کے بعد میں گھر واپس آ گیا ۔گھر آکر میں نے چائے پی اور میں آرام کرنے لگا۔آج میری طبیعت ٹھیک ھوئی تو میں کچھ دیر کے لئے واک کرنے کے لئے چلا گیا۔ میں نے واک کی ۔اس کے بعد گھر آکر میں نے کھانا کھایا اور چائے پی ۔میں نے آج تھوڑی دیر کے لئے ڈرامہ بھی دیکھا۔اس کے بعد میں ڈائری لکھنے میں بیٹھ گیا ۔امید کرتا ہوں کہ آپ کو میری ڈائری پسند آئے گی ۔ اللہ تعالی سے دعا ہے کہ آپ خوش رہیں اللہ تعالی ہم سب کا حامی و ناصر ہو خدا حافظ

IMG_20220215_143135.jpg

IMG_20220215_143126.jpg

IMG_20220214_165254.jpg

IMG_20220214_165254.jpg

Hello friends, how are you? I hope you are all well. I pray to Allah Almighty that you are all well. Today is February 15 and today is Tuesday. Today, according to my routine, I got up early in the morning and was busy preparing for school. After breakfast, I left for school. When I reached school, I became engrossed in my activities. I spent my day in school well. When our school holidays were over, I took my motorbike to the mechanic. I fixed my motorbike. It took me half an hour to get there. After that I came back home. When I came home I drank tea and I started to relax.Today I got well and went for a walk. I walked. After that I came home and ate and drank tea. I also watched drama for a while today. After that I sat down to write my diary. I hope you will like my diary. ۔ I pray to Allah Almighty that you may be happy. May Allah Almighty be our supporter and helper

@yousafharoonkhan

Sort:  
 2 years ago 

Ap ny bht achi dairy likhy h aur photography bhi bht achi ki h

 2 years ago 

Thank you

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07