میری آج کی ڈائری اور گھر میں میرا مصروف دن

in Urdu Community2 years ago

image.png

صبح

میں رانی گڑیا ہوں، میں اپنی نئی پوسٹ کے ساتھ آپ کے ساتھ ہوں۔ میں ماں ہوں، اپنے خاندان کی بہن ہوں۔ میں گھر کا کام کرنے میں بہت سست ہوں لیکن میری تمام فیملی صبح سویرے اٹھ گئی۔ صبح کے وقت بہت سرد موسم ہوتا ہے۔ روزانہ صبح کے وقت منجمد ہوا چلتی ہے۔ منجمد ہوا صبح کو بہت ٹھنڈا کرتی ہے۔ مجھے سردیوں کا موسم پسند نہیں ہے۔

میرے بچے صبح سویرے اٹھے۔ میں نے اپنی نگرانی میں صبح کے وقت ان کے ہاتھ، منہ اور اپنے تمام بچوں کے دانتوں کا برش دھویا۔ میں نے ان کا لباس تبدیل کیا اور انہیں سکول یونیفارم پہنا دیا۔

میرا چھوٹا بھتیجا فاطمہ سکول میں دوسری کلاس میں پڑھتا ہے اور میرے دوسرے بچے مختلف سکولوں میں پڑھتے ہیں۔

میرے بچے سکول کے لیے تیار ہو گئے۔ انہوں نے ناشتہ کیا، اور وقت پر اسکول کے لیے روانہ ہوگئے۔

میں نے ناشتہ کیا میں نے اپنے تمام برتنوں کو دھویا جو ہم صبح کے ناشتے میں استعمال کرتے ہیں۔ میری نند برتن دھونے میں میری مدد کرتی ہے۔

میں نے اپنا بیڈروم صاف کیا۔ میں نے آج کپڑے دھوئے۔ میں ہفتے کے ہر تیسرے دن اپنے تمام خاندان کو دھوتی ہوں۔ میں ماں ہوں مجھے روزانہ اپنے تمام خاندان کی دیکھ بھال کرنی پڑتی ہے۔ میں روزانہ تازہ کھانا صبح اور شام کے وقت بنتی ہوں۔

image.png

#کھانا

میں نے اپنے خاندان کے لیے دوپہر کا کھانا تیار کیا۔ میں نے اپنے خاندان کے لیے چاول تیار کیے ہیں۔ میرے بچے چاول بہت پسند کرتے ہیں۔ میں نے اپنے بچوں، شوہر، دادی کے لیے چکن چاول پکائے۔

چکن چاول کی ترکیب بہت آسان ہے۔

  • چکن
    --.چاول
  • مختلف مسالیدار
    --.گرم مسلہ
    --.تیل
    میں نے کھانا پکانے میں استعمال کیا۔ میں نے چاول پکانے میں ٹماٹر، پیاز، لہسن، ادرک اور مختلف مزید اجزاء کا استعمال کیا۔ میں اپنی اگلی پوسٹ میں چاول پکانے کا طریقہ بتاؤں گا۔ بہت آسان نسخہ ہے..

میرے بچے سکول سے گھر واپس آئے۔ میں نے ان کا یونیفارم بدل دیا۔ میرے بچے بہت تھکے ہوئے تھے۔ میں ہوں میرے بچوں نے سلاد کے ساتھ چاول کھائے۔

دوپہر

دوپہر میں، میں اور میری دادی کچھ سبزی خریدنے بازار گئے۔ میں شام کو اپنی دادی کے ساتھ گھر واپس آیا۔ میں نے سامان کچن میں رکھا، صحن میں چلا گیا۔ میں نے اپنے پرندوں کو کھانا دیا جو شام کے وقت میرا انتظار کر رہے تھے۔

رات

میری بیٹی نے مجھ سے کہا کہ اگلے دن اس کا پیپر ہے اس لیے اسے ریاضی میں میری مدد کی ضرورت ہے۔ میرے بچے ہمیشہ اپنے گھر کے کام کی مشکلات مجھ سے شیئر کرتے ہیں۔ میں ماں ہوں اور ان کی پڑھائی میں مدد کرتی ہوں۔ میں نے سبز چائے لی، میرے شوہر نے چائے پی۔ میں تھکا ہوا تھا اور بچوں کی مدد کرنے کے بعد رات سویرے سو گیا۔

اب مجھے اس دعا کے ساتھ اللہ حافظ کہنے کی اجازت مل جائے گی کہ آپ سب کو صحت و تندرستی نصیب ہو، اللہ آپ سب کو اچھی صحت، کامیابی اور آپ کے گھر والوں کو ہر خوشی عطا فرمائے۔.

#thediarygame#steemexclusive#betterlife#urducommunity

Sort:  
 2 years ago 

ماشااللہ بہت پیارے بھولیں ہر کسی کو گھر میں لگانے چاہیے گھر کی خوبصورتی کیلئے

 2 years ago 

you wrote very good diary and i would like to say that try to write daily post and also take participate in comments to other member post

 2 years ago 

مجھے آپ کی فوٹو گرافی پسند آئی پیارے دوست، آج میں ہر طرف پھول اور پھول دیکھ رہ

 2 years ago 

یہ اچھی ڈائری ہے، براہ کرم میری پوسٹ بھی دیکھیں

 2 years ago 

Bht piaray phool h bht achi photography h aur apki dairy bht achi h

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59032.15
ETH 2518.27
USDT 1.00
SBD 2.46