ہے گرمی

in Urdu Community2 years ago

شروع کرتا ہوں اللہ کے نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم کرنے والے
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
کیا حال ہے جی آپ سب دوستوں کا امید کرتا ہوں سب خیریت سے ہوں گے
اللہ کا شکر ہے میں بھی ٹھیک ہوں
اپنی بات شروع کرنے سے پہلے میں آپ کی خدمت میں حدیث پیش کرتا ہوں
جیسا کہ آپ سب کو پتہ ہے حج کے دن نزدیک آ رہے ہیں اس لئے حج کے حوالے سے حدیث پیش کرتا ہو
حضورنبی کریم ﷺ نے ارشادفرمایا:

جس نے اللہ تعالی کی رضا کی خاطر حج کیا اس طرح کہ اس کے اندر خش گوئی ن کی ہواور نہی حکم عدولی کی ہو وہ حج سے ایسے لوٹتا ہے جیسا اس دن تھا جس دن اسکی ماں نے اس کو جنا۔ (رواہ احمد فی سندہ)
اب میں اپنی بات شروع کرتا ہوں
آج میں صبح اٹھا چار بجے وضو کیا نماز پڑھائ
پھر روزانہ کی طرح بچوں کو قرآن پڑھا یا گیارہ بجے چھٹی کی روزانہ کی طرح سارا دن ویسے گزارا جائے سے پہلے گزرتا ہے عصر کی نماز کے بعد میں باہر چلا گیا ایک دوست کے ساتھ میں نے ایک سپلائی لینی تھی پہلے گل پٹیشن کی دکان پہ گاے وہاں سے نہیں ملی پھر دوسری دکان پر گئے وہاں سے بھی نہیں ملی دکان والے سے پوچھا تو اس نے کہا کہ جی میانوالی شہر سے ملے گی جیسے ہم مارکیٹ سے باہر نکلے دیکھا تو ایک بہت ہی خوبصورت چنگچی کھڑا تھا
IMG20220609181817.jpg

IMG20220609181814.jpg
پھر ہم نے اس کی تصویریں لی تصویر لینے کے بعد ہم پھر وہاں سےآگے چلے گئے گرمی بہت ہی تو ہم نے کہا چلو قلفی کھاتے ہیں پھر ہم نے جا کے قلفی کھائیں
IMG20220609184048.jpg

IMG20220609184022.jpg

IMG20220609183711.jpg

IMG20220609183033.jpg
قلفی کھانے کے بعد ہم وہاں سے واپس آ گئے اتنے میں مغرب کی نماز کا ٹائم بھی ہو گیا پھر میں نے وضو کر کے مغرب کی نماز پڑھی نماز پڑھانے کے بعد کھانا کھایا پھر عشاء کی نماز کا ٹائم ہوگیا پھر عشاء کی نماز پڑھی اب میں سونے کی تیاری کرتا ہوں صبح جلدی اٹھنا ہوتا ہے
امید کرتا ہوں آپ سب کو میری ڈائری پسند آئے گی
اوکے جی اللہ حافظ
اپنا خیال رکھنا اور ان کا بھی جو آپ کا خیال نہیں رکھتے
وسلام

Sort:  

ما شاء اللہ اچھی تصویریں بنائی ہیں

 2 years ago 

Bhot achi dairy lakhe hay

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65836.42
ETH 2694.41
USDT 1.00
SBD 2.87