گائے کے پائے کاٹے

in Urdu Community2 months ago

دوستو السلام علیکم میں خیریت سے ہوں میری دعا ہے کہ اللہ پاک اپ سب دوستوں اور بھائیوں کو بھی خیر اور خیریت سے رکھے سویرے اٹھ کر میں نے وضو کیا اور نماز فجر ادا کرنے کے لیے مسجد میں چلا گیا نماز پڑھ کر واپس ایا تو ناشتہ تیار تھا میں نے ناشتہ کیا اور پھر میں زمین پر چاولوں کی پنیری دیکھنے کے لیے چلا گیا الحمدللہ میری چاولوں کی پنیری اپ تیار ہونے والی ہے میں نے ایک دوست کو کال کی اور پنیری لگانے والے مزدوروں کا پتہ کرنے کے لیے اس کو کہا پھر گھر واپس ا کر نہاد ہو کر میں کبوتروں کی چھت پر چلا گیا میں نے جا کر کبوتروں کو دانہ پانی ڈالا اور چھت کی صفائی کی پھر گھر واپس ا کر روٹی کھائی اور ارام کرنے کے لیے اپنے کمرے میں چلا گیا ایک بجے میں نے جمعہ کی نماز کی تیاری کی اور پھر جا کر مسجد میں جمعہ کی نماز ادا کی جمعہ کی نماز ادا کر کے جب گھر واپس ایا تو گھر والوں نے عید پر گائے کہ پائے جوڑنے کے لیے کہا فرج میں سے نکال کر میں نے پایوں کو پہلے گرم پانی میں رکھا اور پھر پایوں کو ٹوکے کی مدد سے کاٹا جوڑ کر دیے جس سے میرے کپڑے بھی خراب ہو گئے اور پھر نئے واش روم میں جا کر نہا دھو کر نئے کپڑے پہنیں عصر کی نماز میں نے مسجد میں جا کر ادا کی نماز ادا کرنے کے بعد میں نے دوبارہ دوست کو کال کی تو اس نے کہا کہ اگلے ہفتے چاولوں کی پنیری لگانے والے مزدور ائیں گے پھر میں ٹریکٹر والے کے پاس گیا جس کو میں نے زمین پر ہل لگانے کے لیے کہا جس نے کل انے کا وعدہ کیا پھر موسم خراب ہونے لگا اور ہر طرف بادل چھا گئے پہلے اندھی ائی اور پھر بارش شروع ہو گئی
IMG_20240621_220714.jpg
ماشاءاللہ مون سون کی بارش بہت ہی اچھی ہوئی

IMG20240619174147.jpg

IMG20240619173435.jpg

IMG20240619173432.jpg
اور موسم بھی خوشگوار ہو گیا میں پھر کبوتروں کی چھت پر گیا اور جاگ کرکبوتروں کی دیکھ بھال کی اور مغرب کی نماز کبوتروں کی چھت پر ہی ادا کی اور پھر گھر واپس ایا روٹی کھا کر اج کی ڈائری لکھنے لگا امید کرتا ہوں کہ اپ سب دوستوں کو میری اج کی ڈائری پسند ائے گی

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58951.49
ETH 2505.59
USDT 1.00
SBD 2.48