Fortnite Gameplay #14 winning game / wygrana gra

in #gry7 years ago

Hello 

Fortine

I wanted to show you my winning final in which I was left alone against three players. I played the game generally with my two friends but unfortunately they did not survive to the final.

I've always said that whoever has a bigger weapon wins, and we will find nothing bigger than the rocket launcher!

Cześć!

Fortnie

Chciałem wam pokazać mój wygrany finał, w którym zostałem sam naprzeciwko trzech graczy. Grę ogólnie rozgrywałem z dwójką moich znajomych, ale niestety nie dotrwali do finału. 

Zawsze twierdziłem, że kto ma większą spluwę, ten wygrywa, a od wyrzutni rakiet nic większego nie znajdziemy! 

Zdecydowałem się zmienić formę nagrywania moich filmików na taką, w której będzie można mnie widzieć i słyszeć mam nadzieje, że tak będzie się przyjemniej oglądać moje wrzutki z gier. 

i ta radość na końcu... :D 


Sort:  

Ładnie, widać że umiesz w to grać :)

A dziękuje za miłe słowa ! :)

Super Rozioo! Byle tak dalej!

Widzę, że kanał się rozwija. Kamerkę nawet masz :D

No ba ! :) Jak by zagłosował na mnie jakiś wieloryb raz czy dwa to bym zainwestował w lepszą i mikrofon lepszy też :P

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58956.47
ETH 2517.89
USDT 1.00
SBD 2.48