Goldenhourphotography - Thai Street Dogs and Sunset

in #goldenhourphotography6 years ago (edited)

20180119_182558.jpg


I love dogs. Who dont? In Thailand its many street dogs, some of them are more lucky some of them less. This dogs are the ones more lucky, they get food every day and they have place to sleep. They are beach dogs and they live free dogs life. Sometimes when i go walk at beach they come and join me.


20180119_182441.jpg


Jsem milovnikem psu a vicemene vsech ostatnich stvoreni co behaji po maticce zemi s nama. V Thajsku je nespocet poulicnich psu. Nekteri z nich maji vice stesti a nekteri zase mene. Tihle dva patri k tem stastnejsim, maji dostatek jidla a misto kde slozit hlavu. I presto jsou to volne zijici plazovi psi co neznaji pana, ploty ani voditko. Nekdy kdyz se jdu projit na plaz tak se ke mne pridaji a doprovazi mne po celou cestu.


signature_1.gif@viktor.phuket


Sort:  

Já bych si je všechny chtěla vzít domů :D Mám dva psy a když jsem někde na dovolené a vidím pouliční psy, tak mám tendenci je krmit, hladit a cpát si je do batohu :D :D

you have a soft corner for them, good attitude.

Docela te chapu. Muj braska uz jako dite se snazil nacpat nejakeho poulicneho psa do skolni tasky, protoze jej autobusar nechtel vzit se psem. Pak se asi o 2 hodiny opozdil s omluvou, ze prisel pesky pouze proto, aby tam toho pejska nemusel nechat.

Co na ten doprovod říkají tví hafani? ;-)

Asi dost spatne, ale bohuzel to jednou za cas musi zkousnout. Nekdy je necham doma tak jak tomu bylo tentokrat. :)

Naši hafoši se taky můžou zbláznit, když vidí jiného hafana ;-)

So true. I see some dogs in a lot beaches here in Phuket.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28