FutureNet

in #futurenet6 years ago (edited)

Jakiś czas temu odkryłem portal futurenet. Założyłem konto, wszystko ładnie pięknie ale zauważyłem że trzeba wpłacić minimum 50$ na adpaka, aby móc zarabiać. W tym momencie pozamykałem strony i zapomniałem o tym portalu.
Jakiś miesiąc temu znów wyskoczyła mi gdzieś reklama, zauważyłem że kolega na facebooku o tym pisał i zapraszał do współpracy, więc postanowiłem odszukać moje konto. Poczytałem trochę opinii osób, które tam inwestują i o dziwo wszyscy bardzo pozytywnie wypowiadali się o inwestycjach i zarobkach.
Stwierdziłem że raz kozie śmierć i zakupiłem adpak za 50$, a po 120 dniach otrzymuje już się 60$.
Co 15 min nalicza nam się na koncie pieniążki :D
Już kolejnego dnia zakupiłem kolejne ad paki. Po kilku dniach miałem 18 adpaków. Postanowiłem każde 50$ reinwestować. Przez pierwsze pół roku a może nawet rok.
Chcecie więcej informacji na temat moich pierwszych inwestycji na platformie futurenet? Zapraszam również do zadawania pytań w komentarzach.
Jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam: waler5.adpro.futurenet.club
Przez kolejne dni będę pokazywać jak rosną mi pieniądze na koncie futurenet.
futurenet-i-futureadpro-760.jpg

Sort:  

Daj spokój z piramidą. Weź się w garść na steemit😀 tak na poważnie to piramidy, których tu ludzie zbytnio nie lubią. Chociaż Travon ciągle reklamował inna piramidke. Prędzej czy później padnie wszystko tego typu.

Ja jednak mimo wszystko spróbuje, 1.02 dokupiłem sobie pakiet wydobywczy za 100$. Gdzie co 1 min otrzymuje naliczenie nowej kryptowaluty FTO.
Jak to mówią kto nie ryzykuje ten szampana nie pije ;)

Twoje pieniądze, Twój szampan! I Twoje sumienie obciążą straty naciągniętych osób.

Nikogo nie naciągam, po prostu chce podzielić się moim nowym sposobem dorobienia sobie. Nikogo do niczego nie zmuszam.

Wstawiles link afililiacyjny wiec naciagasz (swiadomie badz nie). Napisz szczerze, ze wyplaty pochodza z kasy nowych klientow i przynajmniej bedzie to uczciwe podejscie.

Ja działam całkowicie sam, osoby które tworzą duże grupy mają chyba 3% ich wkładu.

Daję umowną flagę. FutureNet została dodana przez polskie państwo za piramidę finansową (czyli to nie tylko domniemania). Dodatkowo zasada na Steem jest prosta:

Karać oszustwa. Co prawda może to pierwszy post, ale nie chcemy by na tym portalu oszustwa były promowane
https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=13844

Dałeś mi do myślenia ale ja osobiście mam raczej dobre odczucia i co najmniej rok w tym posiedzę monitorując sytuację.

Wielu miało takie same zdanie o Bitconnect, ale Bitconnect z miesiąc temu zniknął. Tak to działa

Ciekawa platforma tylko na czym się zarabia? Skąd te pieniądze się biorą?

stop.gif

Kupujesz pakiety reklamowe, aby naliczyło pieniądze na konto trzeba obejrzeć co dziennie 10 reklam, każda z nich trwa ok 15-20 sekund. Fajne jest to że jak prowadzisz stronkę internetową lub blog to za każdego adpaka dostajesz 800 wyświetleń.

Kolega @waler5 o tym nie pisze (może najzwyczajniej nie wie - nie wnikam), ale całe to Futuro, to szemrana piramida. Jak ktoś ma ochotę, to proszę bardzo, ale dobrze podejmować swiadome decyzje.

Każda inwestycja wiąże się z ryzykiem. Ja twierdzę że inwestuje tyle ile mogę stracić.

No i słuszne podejście, jakiś czas temu brat mi o tym opowiadał bo też jego znajomy się w to bawi, nawet samochód kupił z zysków z tej strony.
To fajnie wygląda marketingowo, da się tym omotać przyszłych użytkowników...
Ale mnie to pod wieloma względami przypomina piramidę.

Powidz proszę, jak będą wyglądały Twoje zyski jeśli nikogo nie zaprosisz?

Wykupiłem 18 adpakow, dzis mam ich 22. Każdego dnia one generują 11$, każde 50$ reinwestuje w kolejne adpaki które pracują przez 120 dni.
Chce reinwestować przez pól roku, wypłacić co wsadziłem czyli ok 3330 zł i dalej w tym siedzieć ale z tego co zarobiłem. Jak coś padnie to będę miał tylko stracony czas.
Przypomina to piramidę z tego co sie właśnie w to zagłębiam, ale mam odczucie że może to przetrwać.

Ogólnie wygląda to tak że za każde 50$ po 120 dniach wyciągasz 60$.

Pakiet wydobywczy, adpak...
Im bardziej skomplikowany mechanizm i terminologia, tym więcej ludzi wchodzi do piramidy? ;) Nie ogarniam tego.

Kupiłem pakiet wydobywczy za 100$ 01.02.2018r., teraz mam na koncie: 0.12396578 FTO. Duzo osób kopie i wolno sie nalicza ale nie trzeba kompletnie nic robic, tylko raz kupic pakiet a przez 2 lata kopie.

A pakietu sfinksowego albo faraonowego nie mają?

Nie mam pojecia co to :D

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66361.53
ETH 3253.14
USDT 1.00
SBD 4.43