Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

She be like
another of your fuck stories, Working hard but hardly working.

·

lolzzz thanks for you..

·
·

Hahaha, thanks for you sir...

·
·

Most welcome

·

Thanks for you...

My wife puts on sexy panties in the morning and tells me not to work late tonight.

·

the way mine would put them on would be like squeezing into jeans

·
·

thank for you sir,,

·
·
·

Most welcome sir,

·

Very amazing funny Sir..

·
·

Wow really fantastic funny..

·
·
·

Yeah fantastic funny

·
·
·
·

I think she is rolling her eyes as she knows what your job is!

·

she and all my customers

·
·

Im sure your customers love it traffy!

·
·
·
·
·

Thank for you sir,

She's actually showing her frustration that her guy on the side will want come over again because he's got a tracker on your car. Three days in a row is a lot.

·

little does she know I have to pay that guy on her side a lot of money

·

I like it funny..

·
·

Thank for you

·
·
·

Thank for you to..

·
·
·
·

Thank for you sir..

·
·
·
·
·
·
·
·
·
·

Most welcome sir,,

·
·
·
·
·
·
·
·
·
·

You always stay healthy @gentlebot.

·
·
·
·
·

Thank you @gentlebot. take care.

·
·
·
·
·
·

Thanks for you sir.......

·
·
·
·
·
·
·

Most welcome next funny

·
·
·
·
·

Stop abusing the gentlebot... it's going to ruin it for everyone when they change the programming because of your abuse.

·
·
·
·
·
·
·
·
·
·

Most welcome next funny

·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·

Thanks for you sir...

·
·
·
·
·

Thanks for you sir...

·
·
·
·
·

Thanks for you...

·
·
·
·

Stop abusing the gentlebot... it's going to ruin it for everyone when they change the programming because of your abuse.

·
·
·
·

your mind is very good @gentlebot.

·
·
·
·
·

I appreciate your post..

She can see through that BS a mile away. She knows that a really hard deadline that is coming is just a euphemism to mean extramarital coitus.

She is at least sly when she says she is getting a facial with her manicure.

·

well it is a full service manicure

·

Anesome..

·
·

Thank for you sir,,

·
·
·

Thank for you sir,,

·
·
·
·
·

Thanks for you sir...

·
·
·

Thanks for you sir...

·
·
·

Yeah,, this awesome...

·
·

Most welcome @gentlebot Sir...

·
·
·

Stop abusing the gentlebot... it's going to ruin it for everyone when they change the programming because of your abuse.

·
·

Yeah Anesome..

·
·
·

Thank for you to..

·
·

Thank you very much @gentlebot.

·
·

Thank you great man @gentalebot.

·
·

Thanks for you sir.....

Lol. When my husband says that he works at night, although his wife knows that he is sitting until the morning and porn sites :)

·

haha sad but true in my case

·
·

Thank for you sir,,

Wow fantastic funny@traf

·

Thanks for you sir

·
·

Thanks for you...

·
·

Most welcome too...

·
·

Stop abusing the gentlebot... it's going to ruin it for everyone when they change the programming because of your abuse.

·
·

Come back my dear friend@gentelbot

·

Wow

·
·

Thanks you so much @gentlebot

·
·
·
·
·
·

Thanks for you

·
·
·
·
·
·
·

Stop abusing the gentlebot... it's going to ruin it for everyone when they change the programming because of your abuse.

·
·
·

Thanks for you sir.....

·
·
·
·

Thanks you sir, you really so great man.
You my most choice man @gentlebot

·
·
·
·

Most welcome sir,,

·
·
·
·

Most welcome sir,,

·
·
·

Wish you good luck @gentlebot.

·
·
·
·

Thanks for you sir.....

·
·
·
·

Stay safe wherever you are @gentlebot.

·
·
·
·

Hope to be always good.

·
·
·
·
·

Yeah,, this fantastic funny...

·

Stop abusing the gentlebot... it's going to ruin it for everyone when they change the programming because of your abuse.

·

Yes fantastic funny

@traf,
Did you see, she blinks her eyes. Probably she imagines she might have a sleepless night then!

She might think "No more tiny ones, today night I will have a Big one to celebrate" due to your absence lol :D

Cheers~

·
·
·

hahaha lol funny..

·
·
·
·
·
·
·

Thanks for you sir...

·
·
·
·
·

Thank for you to..

·
·
·

Thanks, sir

·
·
·

Do not disturb them..... ha ha ha
welcome @gentlebot.

·
·
·

Thank you so much @gentlebot Sir..

·
·
·
·

Stop abusing the gentlebot... it's going to ruin it for everyone when they change the programming because of your abuse.

·
·
·

Thanks for you...

·
·
·

Ha ha ha lol

·
·

Thanks for you sir...

·

Thank s for sharing this post..

·

Amazing funny..

·

Nice funny..

That's great funny video sir,,

JtXbduewsqN69hLLGtrm2T-6LWhCBe3HGhIfqeMKssivqhZrW_R8YJsLNSixkgpVR8e_WE_P9AmuBMH_YvYobvvERZpJSnxH-gPkb-Om9D8sl-_O7p5CTRUYHsP0eaWo_QyrYWO2eUxPyATUoNVoydDNZZvswB0w4Cbvlm8HhDfX-6dP96NpECWY2vGK=w500-h280-nc.pngDear, dad must work overtime tonight. Forgive dad! In the kitchen there eggplant, oke?!

·

Thank s for sharing..

·

Thank s for sharing..

Wow that's great funny.
I appreciate your meme..

Yes, I hate when she gives me eye rolls like that:
giphy.gif

·

Amazing funny post..

·
·

Yeah Anesome funny..

·

Very interesting funny..

Wow.. Really amazing funny

Wow that's great funny..

Hahaha Amazing funny..
I appreciate your meme..

·

interesting funny...

·

Great funny..

·
·

would you guys please stop spamming? please

·
·
·

Thanks for you...

·
·
·
·

Thanks for you sir...

·
·
·

Most welcome sir,,

·
·
·

this is nice thanks

·

Beautiful funny..

·
·

yeah that was funny..

Amazing funny...
I appreciate your meme. .

lol she is like :
then i will also have my work late tonight ! lets celebrate with something special and bigger

Well, no, I'm in shock, how to work, you promised to spend the night with me :)

Lol, it is immediately evident that she is accustomed to such words and her look feels more joy, as if she already knows how and with whom to occupy herself at this time, hahaha

·

Seriously dude not today.

@traf your wife will convince you not to stay to work so late, she says I'll wait for you with my best sexy outfit and other things? we are very clever

i always get off at 5, she would no somethings up