Log nr. 5. Mail til FSB, efter samtale med Monika ? i telefonen.

in #fsb6 years ago (edited)

Til rette person i FSB,

Jeg har idag talt med Monika ? på telefonen omkring fremleje af min bolig i Bispeparken.

Jeg har været fritidsmusiker i mange år og arbejder nu igen mange timer af min tid, på at lave noget nyt musik, i den forbindelse ønsker jeg at tage til et sted i udlandet og arbejde derfra (regner med Portugal, men har ikke bestemt stedet endnu). Jeg vil primært bruge tiden på tre arbejdsaktiviteter under opholdet, det ene er musikskrivning, det andet er optagelser til en eller flere musikvideoer og det tjedie er en informationstjenste som hedder Krypto Signaler v/Lasse Ehlers.

Det er kun den tjedie aktivitet der er registreret i staten lige nu, idet den aktivitet begynder at komme tæt på det indtjeningsmål som kræver registrering af en virksomhedsaktivitet. De to andre aktiviteter ønsker jeg ikke at registrere før der eventuelt er en høj nok indtægt i aktiviteterne til dette, idet det medfører en masse ekstra arbejde og udgifter, som jeg ikke er pålagt udfra statens regler sålænge jeg er i dene kreative fase. Det er stadig arbejde og jeg behøver den lokation for at lave de optagelser og jeg blever at komme væk fra min nuværende bopæl for at finde ny inspiration til min musik.

Det er derfor jeg vil høre om I kan komme med en form for positiv pejling på om en eventuel fremleje kontrakt vil blive godkendt? Monika sagde nej over telefonen, men jeg finder dette forkert, da mit ophold vil være arbejdsrelateret og nødvendigt for mit virke, så den kasse det passer bedst i i jeres formulering på hjemmesiden, er "udstationering", men jeg er selvfølgelig selvstændig.

Jeg håber på et positivt svar.

Med venlig hilsen

Lasse Ehlers

Sort:  

It's Not Whether You Get Knocked Down, It's Whether You Get Up

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04