💫 Ukrainian post💫

in #friend4 years ago (edited)

Зазвичай на цьому сайті пишуть англійською мовою, але ж чітких умов, що всі пости повинні бути англійською немає. Тож чому ми не можемо писати найзручнішою для себе мовою. 🤷🏻‍♀️

InShot_20200609_233433290.jpg


Наприклад я досконало знаю українську і майже досконала російську. А от про англійську мова, я вже так сказати не можу. Так я знаю її, але на певному елементарному рівні. Я можу самостійно написати декілька речень по темі, навіть невеличкий твір, але повноцінно висловити свою думку я не можу. 🙆🏻‍♀️
AirBrush_20200615175639.jpg

Я не гноблю англійську, вона мені також дуже сильно подобається, але погодьтесь, англійська не така багата на слова і не така милозвучна, як, наприклад, українська.Тому я вирішила, що хоча б зрідка буду писати пости рідною для себе мовою. Зокрема це будуть прості пости які не відносяться до ніяких конкурсів і щоденників. До того ж, тут можна запросто перевести на потрібну вам мову. Тож ніякої проблемою немає.💆🏻‍♀️



Я прагну відстоювати думку, що всі мови світу рівні між собою, тому людина може розмовляти та писати будь-якою мовою.💁🏻‍♀️
IMG_20200627_162457.jpg


Чим більше буду постів на тих мовах, які люди знають, тим більше сайт буду доступніший для жителів тої чи іншої країни. Люди захочуть приєднуватися, читати і самі викладатимуть свої пости. 🥰
IMG_20200627_162437.jpg


Тому будьмо взаємно ввічливі один до одного і поважаймо думку іншого.
~Гарного вам дня!~❤️

Sort:  

Привет, у тебя крутой блог и фотки умеешь делать крутые!!!
Добавь немного больше слов и будет вообще огненный Агонь!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63547.08
ETH 3070.13
USDT 1.00
SBD 3.83