آم کا رس

in #food6 years ago

موسم گرما کی گرمی میں، ہم مزیدار ٹھنڈا کرنے والی مشروبات کے لئے استعمال کرتے ہیں. شاید کچھ جو تازی اور پھل ہے. موسم سرما میں ہونے والا مجھے ٹھنڈے مشروبات نہیں مل سکتا کیونکہ اس کی وجہ سے مجھے فلو سے متاثر ہوسکتا ہے. میں موسم گرما پریمی ہوں، مجھے موسم سرما پسند نہیں ہے. اس وقت ہم موسم سرما کے موسم میں داخل ہو رہے ہیں. یہ ابھی تک مکمل طور پر شروع نہیں ہوا ہے لیکن میں پہلے سے ہی ختم کرنے کا انتظار نہیں کرسکتا. سب سے پہلے چیز جسے میں موسم گرما میں آنے کی منصوبہ بندی کر رہا ہوں ایک مزیدار آم کارٹون ہے! یہ میری پسندیدہ مشروبات میں سے ایک ہے اور غیر الکوحل ہے. میں اپنے مشروبات یا کھانے میں شراب میں شامل نہیں ہوں. یہ عام کارٹون ہدایت آسان ہے اور حیرت انگیز ذائقہ ہے !!

اجزاء:

2 آمین
1 کیلے
1 انناس
2 کپ وینیلا آئس کریم
2 کپ آم کا رس
1 کپ ناریل دودھ

طریقہ:

تمام پھلوں کو کاٹ اور ان کو ملا. پھر آئس کریم، آم کا رس اور ناریل دودھ شامل کریں. آپ کو کچلنے والے برف کیوب بھی شامل کر سکتے ہیں. اس کا مرکب اچھی اور مخلوط اچھی بات کو یقینی بنائیں. لطف اندوز

Sort:  

You got a 19.47% upvote from @dailyupvotes courtesy of @writemore!

Limited Promotion! Use both @t50 and @hybridbot for a chance of receiving extra upvotes!

You got a 52.93% upvote from @t50 courtesy of @writemore!

Anyone can use this service by sending a minimum of 0.010 SBD or STEEM to @t50 with the post you want upvoted as the memo.

Consider investing Steem Power to receive daily payouts from bot income.
10 SP, 25 SP, 50 SP, 75 SP, 100 SP, 125 SP, 150 SP, 200 SP, 250 SP, 300 SP, 350 SP, 400 SP, 450 SP, 500 SP, 600 SP, 700 SP, 800 SP, 900 SP, 1000 SP or use the delegation manager. At any time you can get your investment back by undelegating.

Partners

@upfundme and #upfundme
TASKMANAGER bitshares token
@hybridbot - bid/membership hybrid bot (0.010 SBD minimum)
@memearmy meme support community bot

You got a 47.44% upvote from @redlambo courtesy of @writemore! Make sure to use tag #redlambo to be considered for the curation post!

Sneaky-Ninja-Throwing-Coin 125px.jpg
Defended (35.22%)
Summoned by @writemore
Sneaky Ninja supports @youarehope and @tarc with a percentage of all bids.
Everything You Need To Know About Sneaky Ninja


woosh

This post has received a 100.00% upvote from @aksdwi thanks to: @writemore.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27