Հավասարիչ 2 (The Equalizer 2, 2018)

in #film5 years ago

Ես վերջապես սպասեցի այս ֆիլմի պրեմիերային: Մեկը նրան պրեմիերայից առաջ նայեց, եւ ես որոշեցի համբերատար լինել եւ գնալ կինոթատրոն: Ես շատ եմ սիրում կոպիտ, լուրջ գործողությունների ֆիլմեր, սովորական, առանց գեղարվեստական, բայց դրանք հազվադեպ են հեռացվում: Ինձ դուր է գալիս Վաշինգտոնը: Այս երկու պատճառներն ավելի շատ են, քան ինձ համար: Եվ քանի որ վերջին տարիներին նման ֆիլմերն ավելի ու ավելի են պակաս, ապա ձեզ պետք է առնվազն այդ կերպ աջակցել.

TheEqualizer1.jpg
IMG

Ինչ վերաբերում է ֆիլմը, ինձ դուր եկավ: Ինձ թվում է, որ նա առաջին հերթին ավելի վատ չէ: Ես չեմ հասկանում, թե ինչու են պատասխանները հիմնականում տարբերվում են բացասականից բացասական: Այո, ես նաեւ կարծում եմ, որ ֆիլմի շարունակությունը չպահանջվեց: Առաջին պատկերը անկախ, ամբողջական պատմություն էր: Իհարկե, նա վճարել է, եւ դա արժանի է, բայց նա չի հավաքել շատ մեծ գանձապահ: Ոչինչ չցուցաբերեց շարունակությունը: Բայց երբ իմացա, որ զարգացումն է եղել, ես ավելի երջանիկ եմ, քան մյուսը: Ռեժիսորը եւ առաջատար մարդը մնացին նույնը, եւ դա շատ քաջալերական էր: Այս ժանրի ֆիլմերում հաճույք է պատճառում նկարը մի քանի սյուժեի մեջ, եւ դա լավ է, ինչպես նաեւ մի քանի կողմը: Հիմնական բնավորությունը, լավ սամարացուն խաղալը, ավելի լավ գործեր է անում, օգնում է վիրավորանքին, պատժում է չարագործներին: Դա երեւում է ստեղծագործողների կողմից իրենց բոլոր ուժերով: Ամեն այժմ եւ հետո նա նետում է փիլիսոփայական հայտարարություններ, մեկից ավելի իմաստուն, քան մյուսը: Գոնե գրեք նրան: Եվ այս ամենի հետ իմ բնավորությունը խելոք է: Ընդհանուր տոնն ու ժապավենի տրամադրությունը լուրջ, մռայլ, նույնիսկ դեպրեսիվ է, գուցե ինչ-որ մեկը չի դիմանա.

Նկարում գործողությունը շատ լավ է, թեեւ կատարյալ չէ: Կառուցվել ինչպես առաջին ֆիլմում: Բայց երբեմն նա բացակայում էր կամ արագ ավարտվեց: Կասետային չէր լինի մի փոքր ավելի ու ավելի երկար: Վաշինգտոնի անմիջական կամ անուղղակի մասնակցությամբ մի քանի զգացմունքային եւ լարված պահեր կան, եւ ես շատ եմ հիշում դրանք եւ սիրում են այն փաստը, որ նրանք ինձ դրդում էին իմ նյարդերը: Եվ, իհարկե, ժանրի երկար ավանդույթներում, վերջնական ճակատամարտը փոթորկի շինության տանիքի վրա հիմնական ոճրագործի հետ: Թեեւ այնպիսի զգացողություն, որ ուժեղ փոթորիկն իսկապես հսկայական է ֆիլմում, ոչ: Բոլորը, որ շրջանակում գտնվող հերոսների պատճառով, գրեթե ոչ մի ազդեցություն չունեն, գրեթե չի խանգարում հարվածել, դիտել, շարժվել, կատարել որոշակի գործողություններ: Քամին մի փոքր խարխլում է իրենց մազերը: Իսկ ֆոնին եւ շուրջը, միեւնույն ժամանակ, տեղի է ունենում աշխարհի վերջը: Դե, ոճրագործն անցավ անհեթեթ, տխուր, առանց խարիզմայի եւ հազիվ թե հիշվի երկար ժամանակ: Ցավալի է, քանի որ Վաշինգտոնը արժանի է ավելի մեծ հակառակորդին.

TheEqualizer2.jpg
IMG

Բայց ֆիլմում ինձ համար ավելի լավն է, քան վատը: Ես չեմ զղջացել, որ գնացի նրա մոտ, նա ինձ տվեց անհրաժեշտ զգացմունքները, եւ սա ամենակարեւորն է: Ֆիլմը, որ ես անձամբ համարում եմ, դժվար է նշել տվյալ ժանրին, չնայած այն, որ պաշտոնապես կործանիչ է: Զինված ուժերը, ինչպես գիտեք, որոշվում են գործողությունների քանակով: Այստեղ նա անպայման է. Ոսկորները խորտակվում են, արյունը թափվում է, եւ կրակոցները վազում են, եւ հայտարարվում է թշնամիների որս, հավաքվում են բոլոր բաղադրիչները: Այնուամենայնիվ, այս ֆիլմն ունի մեկ այլ կողմ դրամատիկ: Սյուժեի ղեկավարում ոչ այնքան արյունոտ տեսարաններ, որքան ներքին փորձառություններ եւ գլխավոր բնույթի դրդապատճառներ Ռոբերտ. Եվ, գուցե, սա հիմնական ուշադրության կենտրոնում է, որ ինձ դուր եկավ: Մենք ցույց ենք տալիս, որ Ռոբերտը բավական հուզիչ սովորություններ ունի, հեռուստադիտողը կարող է տեսնել, որ ինքը անհեթեթ մեքենա չէ, սպանում եւ վրեժխնդրություն իրականացնելու համար, բայց ամենից առաջ `հոգու եւ սիրտ ունեցող կենդանի մարդ, որը կարող է զգալ, զգալ, օգնել, առաջնորդել ճշմարիտ ճանապարհը, աջակցությունը եւ նա դա անում է ոչ թե այն պատճառով, որ նա պատվիրել է, այլ որովհետեւ իր համար դա միակ ճշմարիտ ուղին է կյանքում: Եվ հենց այս եւ թաքնված զեստի ֆիլմում: Ես հաճույքով դիտեցի ոչ թե մարտերի տեսարանները, այլ իր ամենօրյա կյանքը.

Այժմ ակցիայի մասին: Նա, չնայած ոչ այնքան, իմ կարծիքով: Կարծում եմ, որ սա նպատակ չէ, քանի որ մեր հերոսը, չնայած նախկին օպերատիվը, երիտասարդ չէ, եւ ֆիլմի տեմպերը համապատասխանում են հիմնական բնույթին: Պատմությունը դանդաղ է գնում, աստիճանաբար բացահայտվում է սյուժեն, կտրուկ եւ հանկարծակի բան չկա (բացառությամբ սպանությունից մի քանի րոպե). Ես հատուկ կցանկանայի նշել ֆիլմի բնական երեւույթը եւ աճող հակամարտությունը, որի գագաթնակետը տեղի է ունեցել փոթորկի գագաթնակետին, որի ֆոնի վրա ամեն ինչ տեղի ունեցավ, եւ դա թույն էր: Հատկապես ուշադրություն կդարձնեի բավականին քաղցր ու համապատասխան երաժշտական ​​երգացանկին, դա համապատասխան էր եւ համապատասխան: Ընդհանրապես, սա ֆիլմ է, որտեղ կա ոչ միայն կրակոցներ եւ արյունոտ վրեժ, այլեւ հոգի: Բարոյական բաղադրիչը, հերոսի փորձը, այլ մարդկանց իր օգնությունը, արդարության զգացումը, բոլորը միասին ներկայացնում են մի պատկեր, որը հետաքրքիր կլինի բավականին մեծ լսարան տեսնել: Հերոսը հենց ծղոտն է, որ երբեմն մարդիկ չունեն իրենց անհաղթահարելի խնդիրները (չնայած, խոստովանեմ, կարգ ու վերականգնումն իր մեթոդները բավականին դաժան են). Այնուամենայնիվ, ֆիլմը հնարավորինս կարճ ժամանակում հավատում է, որ նման մարդիկ, ինչպես դեռեւս գոյություն ունեն.

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @panza.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by panza from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66408.70
ETH 3225.39
USDT 1.00
SBD 4.17