Herriko neska naiz Dad dulali Egun osoan zehar lasterka egin nuen herrian. Ederra nintzen

in #fairy6 years ago

Jan behar dut. Iphat eskolara joaten nintzen. Oso lagun onak izan ginen. 2009ko maiatzaren 4an, proposatzen dut
Kontuz! Pertsona orok dio haurtzaroko maitasuna edo pasioa joko bat besterik ez dela. Gaur txikia gara. Egun batean big izango da Hurrengo egunean ikusi nahi nuke. Maite nazazu? ""
Agian oker zegoela ados nion.
Guztiak ondo zegoen Batzuetan, zuhaitzetik landatu ahal izateko, niretzat. Oparia ere izan nuen. SSC eman nion. Egun batean eta niri esan zidan azterketetan zehar

hh.png

Nirea zara Arifa ezkontzen zaizu. Ez kezkatu Maitasuna gehiegi da.
Egun hartan, eskua beste filosofiarekin eusten. Gero zerbait gaizki dago.
Ondoren, zergatik hil zen anaia? "
27an eta azken aldiz, zerbait deitu nahi nuen baina ez. Deia moztu da. Hainbeste aldiz saiatzen naiz. Baina sareak ez dio esaten.
Mike entzun eta hil zen. Orduan ez nuen ulertzen hainbeste aberatsa zela.
Nahastu nahastu mundua Gurasoek gela ondoan dagoen gelatik datoz. Ez nuen ezer esaten. IFATen albisteak hildakoak dira.
Familiako familia famatua. Minutu gutxi barru, herri osoko jendea bat egin zen. Iphat zuhaitzarekin zintzilikatzen da. Inork ez zuen hitz horri buruz hitz egin. Ez dakit zergatik.
Amak gau batean hartu ninduen iritzi batzuen arabera. Herriko jende handiak goizean iritsi ziren. Bideoaren CDarekin. Bideoa guztion aurrean. Egun horretan, Ifteht-ekin akats bat etorri zen. Gurasoek oso irrespectua dute

hh2.png

Horiek guztiak etiketa jarri nire izenaren ondoan. Esan dute:
Eremu hau ezin da margotu. Ez utzi neska utzi edo joan. Ukrainazko tinta aurpegian shrugged. "

Hartu nazazu herri honetatik. Baina aitak ez zuen aitaren etxea saldu nahi. Beste herri batera joan eta Mamunen etxean bakarrik geratu nintzen. Han nengoen ia bi urtez. Orduan Iphat oso harro nago. Beraz, ez nuen gehiegi aritu. Orduan aita esan zuen

Sort:  

You got a 4.60% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04