Neden Yaz(a)mıyorum?

in #esteem6 years ago

f08xkomitr.jpg

Kaynak

En son yazımı tam 5 gün önce yazmışım. Onda da steempress'i deniyordum. Tez dönemim dışında bu kadar ara verdim mi hatırlamıyorum Steemit'e. Ama Discord sunucularından takip ettiğim kadarıyla çok fazla kişi bu durumu yaşıyormuş. Tabi ki 16$'ları gören insanlar 1$'ı görünce heyecanı kalmıyor. Ama bir de @damla gibi olanlar var. Steem Dollars 10 cent iken buralarda oldukları için şu an çok da heyecanlarını kırmıyor onların doğal olarak. "O zaman girip yatırım yapmak vardı yav!" diye söylendiğinizi duyar gibiyim. Ama o işler öyle olmuyor işte. Şu an da Steem yaklaşık 2$ civarlarında. Şu anda çok yüksek değil hala yatırım yapılabilir bence. YTD.

Neden yaz(a)madığım konusuna gelecek olursak vallahi çok da içimden gelmiyor bu ara. Havaların ısındığından mıdır nedendir bilmiyorum ama gerçekten bir koyvermişlik durumu var. "Patayı bulmuş bu ya!" diye düşünenler olursa aslında tam tersi. Gittikçe eriyorum ama bakalım sonumuz ne olacak. Eskisi gibi olsatabi bayağı zamanımı harcardım ne yapıp edip. Ama şimdi hem yılgınlık var, hem kazançlar çok düşük. Havaların tadını çıkarıyorum aslında biraz. Çok da kafama takmıyorum meseleleri elimden geldiğince. Cüzdana bıraktım birikim yapıyorum. Olur da bir ara yükselirse bozdururum. @dunham ile tatil planı yapıyoruz. Ya o zaman bozdururum ya da o tatili kendim finanse edebilirsem Aralık'taki Amerika seyahati için kullanırım. O zamana kadar da çekmemi gerektirecek bir durum olmazsa gayet iyi birikir diye düşünüyorum.

kysqs24ysp.jpg

Kaynak

Bu arada çalışma sistemimiz de gayet güzel oldu. Önceden cumartesi günleri yarım gün çalışırken şimdi cumartesi-pazar tatil yapıp pazartesi ofise erken geliyoruz ve cumartesi yapacağımız işleri pazartesi sabahtan hallediyoruz. Böylelikle haftasonu tamamen bana kalıyor. Sonunda @dunham ile birlikte kampa gidebiliriz sanırım. Uzun zamandır planını yapıyoruz ama henüz gerçekleştiremedik. Yakın zamanda yapmayı düşünüyoruz. Çünkü bir çok işimiz halloluyor.

İşle ilgili beklediğimiz de birkaç haber var. Onların gelmesi benim için oldukça önemli. Yoksa maddi olarak ciddi sıkıntı çekebilirim ileri dönemde. Zorunlu bir iş değişikliğine gidebilirim ki hiç istemiyorum. Çalıştığım yeri çok seviyorum ama şartlar beni başka yere itmez umarım.

Sort:  

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Teşekkür ederim :)

Hakkınızda ne ise hayırlı o olsun hocam. Beni steemin düşmesi etkilemedi ama havaların ısınması biraz etkiledi diyebilirim... Bir dr yaşanan moral durumu da etkili oldu biraz ama o da geldi geçti sağlık olsun :)

Sağolasın senin de hakkında hayırlısı :)

İktisattan devam ediyorduk ne güzel :)
Mikrodan makroya mı geçsek acaba?

Umarım kısa zamanda tekrar yazarsınız,
Selamlar

Valla o konular biraz yoğun olduğu için çok veremiyorum kendimi. Ama en kısa zamanda yönelicem oraya da.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kamuhuzuru from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations, your post had been chosen by curators of eSteem Encouragement program. Feel free to join and reach us via Discord channel if you have any questions or would like to contribute.


eSteem Line
Thank you for using eSteem

CREATE YOUR OWN @REVIEWME PROFILE TO START EARNING CREDIBILITY STARS FROM THE COMMUNITY!

CREATING YOUR PROFILE IS EASY! JUST FOLLOW THE STEPS HERE ☜(ˆ▿ˆc)

You can trade your earned credstars for SBD!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66004.40
ETH 3243.40
USDT 1.00
SBD 4.19