Splinterlands # codzienne wyzwanie

in #esteem5 years ago

image

Wczoraj zrobilem sobie przerwe w graniu żeby crystal dark się odnowił. Dzisiaj już piękinie i wejście w lige gold. Od razu ruszyłem z kopyta i kilka walk wygrałem w pięknym stylu. Rozegrałem jeden turniej. Niestety pierwsza bitwa i out😀 Dzisiaj mam nocke to zapoluje na ranking.

Karty dnia

image

Troszke nie pod mój kolor weszły karty ale nie ma co wybrzydzać. Dwa IMP to niezłe trafienie. Nie sprzedje. Szkoda że złotko nie moge ustrzelić.
Na drugim koncie idzie troszke gorzej. Jakos nie moge się wyżej wspiąć. Aż czasami się dziwie że przegrywam walka po walce😀 Tak czy inaczej cenne dec się zbiera i karty też. Szybka wymianka i jest git. Nawet upvote steemmonsters robi dobrą robote za decki. Tymczasem uciekam na walki..fame mma👊

Sort:  

Ja też miałem problem z wejściem do Gold III, ale jak już przebiłem te 1900, to rajd na 2300 od razu :D

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63549.78
ETH 3107.39
USDT 1.00
SBD 3.88