Dziennik treningowy💪

in #esteem6 years ago

image
Barbell Squad Inowrocław
zdjęcie za zgodą właściciela

Poniedziałek godzina 10:00
Kiedy większość dzisiaj ćwiczy klate ja robie barki:-). Tak się złożyło że przypadło akurat na tą grupę mięśniową. Może i była jakaś tam przerwa w pisaniu związana z HF20, ale ja treningu żadnego nie odpuściłem. Regularnie chodze na swój gym. Pomimo obowiązków i nawału pracy nie szukam wymówek. Działam, robie swoje i ide do przodu. Wiecie ile razy znajomi i rodzina pytała mnie po co ja ćwicze? Jak długo będe trenował? Czy ty musisz chodzić na tą siłownie? Zawsze im odpowiadam: TAK, będe trenował jak tylko zdrowie pozwoli BO TO KOCHAM! Lubie nabite ciało i dobrze zjeść :-).


Barki

Wyciskanie żołnierskie

30/10
40/10/10/8/8

Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia stojąc

2 serie rozgrzewkowe 18/12
23/10/10/10/10/10

image

image

Unoszenie hantli na boki

8/10/10/10/10/8

image

**Unoszenie hantli w opadzie tułowia (tylne aktony)

4 serie 5/12

Szrugsy hantli - 4 serie


Trening zajął mi niecałą godzinke. Zrobiłem błąd w unoszeniu sztangi łamanej wzdłuż tułowia. Specjalnie dodałem fotke bo nadgarstki poleciały. Technika do poprawy. Postaram się nagrać film z poprawnym wykonaniem. Szrugsy ucze się wykonywać poprawnie z lekkim pochyleniem. Powiem wam że cholernie trudno mi wykonać dobrze. Mały ciężar biore i nie kozacze:-). Smopoczucie kiepskie bo ból głowy przez cały dzień. Posiłki na dobrym poziomie. Makro nie licze.

image
posiłek potreningowy - 100 gram ryżu basmati, 200g piersi kurczaka, warzywa i sos słodko-kwaśny


Motywacja

image

Nie patrze na innych! Robie swoje i ide do przodu!
Buuum przypinka!

Sort:  

You got a 100% upvote from @steemactivities


steemactivities-banner.png

Ledwo co wróciłem ze swojego treningu i akurat wleciał Twój post :D
No super, oby tak dalej!


Congratulations @jozef230!
You raised your level and are now a Minnow!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard knock out by hardfork

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by jozef230 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64140.77
ETH 3133.36
USDT 1.00
SBD 4.15