Sort:  

Ten temat jest juz nudny, na steemie nikt nie zabrania tworzyc grup, tak samo jak nie zabrania ich flagowac. Zadna ze stron nie chce szanowac praw drugiej, i nie probuje wejsc w jej buty.

Dokładnie, ale każdy członek grupy musi wrzucić coś na temat, żeby reszta mogła go poklepać po plecach ;)

Nie ma nic zlego w rozmowie, tylko jakies wnioski by sie przydaly.

Bardzo przepraszam, ale nie każdy 😛

Przepraszam ;)

Wybaczone 😉 ale macie rację temat trochę nudny.

Każdy członek? Coś słabo z liczeniem ;) Machnąłeś się o jakieś kilkadziesiąt osób ;)

Kto wie na czym się skończy. Choć już wiem, że nie każdy.

Też pisałaś że zamierzać walnąć post na ten temat, chyba że chłopaki już wyczerpały temat, więc nie wiem czy worek z postami jest już pusty ;)

Myślę, że nie ma już co dodawać po tym wszystkim co wypłynęło w poście lesiopm ;)

Masz rację, tylko trudno wejść w za małe buty ;)

Skoro już i tak nas zdemaskowałeś, to mogę zdradzić sposób, w jaki następuje przejęcie SP naszych ofiar:

Karrramba! XD

@tipu curate 3

Fajne 😁

Posted using Partiko Android

Super to wyszło, obiecuję że skontaktuję się z jeszcze jedną osobą która potajemnie też rządzi grupą "SP-GIRLS", że na temat Disco-Polo też coś się pojawi.

to jest was tam więcej? I my was wszystkich żywimy?

najlepiej, żeby zagadka była taka nieoczywista np. "na nana na na coś tam coś tam na na"

ej noo, Muzyczne Zagadki są MOJE!
to ja odpowiadam za ekskluzywny charakter i żenujący poziom tych Zgadywanek! 😜
noo dobra, mam tam także oddanych współ-pomysłodawców, czasem mnie wspierają w mojej ciężkiej pracy, ale jednak mimo wszystko to ja stoję (leżę, odpowiadam) za tym tworem.
także tak.
dzięki @andzi76 za wzięcie na klatę tego balastu, ale nie ma co tu ukrywać, wszelkie reklamacje proszę kierować do @rozku 😁.
projekt powstał z mojego pomysłu.
mogłam go realizować z własnego konta, ale przecież możemy zrobić coś tez dla dobra "wspólnoty", zwłaszcza wiedząc, że cały zarobek i tak przekuwany jest na SP.
Zagadki Muzyczne będą istnieć - dopóki starczy mi zapału i dopóki będzie odzew, choćby od jednej osoby.

w półświatku przestępczym znany pod pseudonimem “Miś”, “Misiek” albo “Niedźwiedź”

Padłam 😂

Co będzie następne, szydełkowanie, czy może cerowanie skarpet?

I już mam tematy na kolejne dwa konkursy!

I już mam tematy na kolejne dwa konkursy!

oby nie po tantiemy się zgłoszę :)

Zajebiście to wyszło. XD

@tipu curate sto milionów XD

A mówiłam sp-girls żeby Miśka ucieszyć, bo w końcu się rozpruje! 🐻
... A najlepsze jest to, że i tak wszyscy będą myśleć, że to był tylko żart 😈(zlowieszczy smiech)

😈 (dołączam)

Rozbawiłeś mnie😂

Downvoting. Disagreement on rewards. Vote exchange through @sp-group delegation club = posting and selfvoting 10 times per day

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09