Latanie

in #engrave5 years ago

Sen jak tytuł. O lataniu :)

Kto z was nie miał nigdy snu, że potrafi latać ? Myślę, że większość z was miała taki sen na pewno.
A kto nie miał zapewne zapyta:

Jakie jest to uczucie ?

Zajebiste :D

Lecz w tym śnie o którym wam zaraz opowiem nie latałaem jak ptak...
Byłem na swoim podwórku i zacząłem podskakiwać. Zauważyłem, że z każdym podskokiem docieram corz wyżej i wyżej.

Więc... skorzystałem z tego oczywiście.
Zacząłem skakać tak wysoko, że mogłem unieść się ponad dachy.
W końcu udało mi się skoczyć najwyżej jak mogę... rozłożyłem ręce i zacząłem lecieć, delikatnie przy tym spadając.

Lot był super ! Nigdy nie czułem takiej wolności.
Udało mi się to zrobić tak jeszcze kilka razy z rzędu.

Powiem wam, że jakoś podświadomie wiedziałem, że to tylko sen i niedługo się skończy, więc korzystałem najwięcej jak się da.

Nagle....

Skok robił się coraz mniejszy i mniejszy. Próbowałem skakać wyżej ale... niestety bez skutku...

Minęło parę minut... Już tylko chodziłem po swoim podwórku i oczywiście wtedy ....

Obudziłem się

Do następnego :)

Zdjęcia pochodzą z Pixabay.com


Chcecie pograć w fajną grę ?
https://staging.drugwars.io/#!/ref/@emsonic

Zapraszam na Steemit:
https://steemit.com/@emsonic

DTube:


Pierwotnie opublikowano na Czas na Sen. Blog na Steem napędzany przez DBLOG.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10