Kendilerinden Sandılar...

in #ekonomi6 years ago


Aslında @mucar38 arkadaşımızında yazdığı gibi Teknik Analiz Felan Kalmadı, Freni Boşalmış Kamyon gibi Geliyor ben de aynı konudan bahsedecektim. Durumların ne kadar ciddi olacağı ve bizi nelerin beklediğini, durumların aslında zaten kötü olduğunun ve herşeyin minimalize edilerek bize gizli enflasyon yaptıklarından bahsedecektim. Ama @mucar38 arkadaşımızın yazısından gerçek anlamda etkilendiğim için bunlardan bahsetmeyeceğim. Eğer Türkiye sınırlarında yaşıyor ve yaşayacaksanız mutlaka okumalısınız. Benim tek yorumum dolar 10 tl'ye ulaşacağı yönündedir. Bu da bizi dimdük(direkt) olarak etkileyecek demektir. Türkiye'de yaşıyorsan bu yurtdışında yaşamak ve beyin göçü yapmak hayallerinden ve hedeflerinden vazgeçmelisiniz demek oluyor.


Source


Bu yazımda sizlere hedeflerimi anlatmış ve başarının benim için bu olduğunu anlatmıştım. Ama dolar hayallerimi yıktı. Aslında dolar değildi yükselen, düşendi türk lirası ama kimse farketmedi. Kanada, Avustralya gibi ülkelere beyin göçü düşünürken para birimlerinin kurlarını da takip ediyordum. Yaklasşık 10-15 gün içinde kanada doları 3.6tl iken şuan da 1 Kanada Doları =4,88382556 Türk Lirası. Yani herkesin gerçekten kafa yormadan titaniğin içinde olduğumuzu anlaması gerekiyor. Üretmeyen bir toplumun para birimi, diğer para birimlerinin %95inden fazlasına karşı değer kaybediyor. Doların bu denli yükselmesinin tek sebebi basit bir papaz değil, Amerika tarafından her gün yeni bir yaptırıma maruz kalıyoruz, atak helikopterleride elimizde kaldı onlarıda satamıyoruz.



Source


Şahit olduğum olaylar beni daha da kötü etkiliyor. Hani elbette biliyorduk kulaktan kulağa yayılıyordu. Az önce bir Suriyeli çift geldi yanlarından 2-3 yaşında çocuk var, çocuk parası dedi ve T.C. kimlik kartını uzatıp parasını aldı ve gitti. Şuanda Suriye vatandaşı olmak isterdim bir çok ülkeye bahaneyle sınırsız süreli girebiliyorlar kelimeleri geçti aklımdan. Evet savaş mağduru olabilirler, evet yardım ediyor ama bu sefer kendi vatandaşının parasını ona verirsen bu yönettiğin devletin halkını salak yerine koyuyorsun demek oluyor. Bunun hakkında söylenebilecek çok güzel bir söz var; Ormanların Yok Oluyordu Ama Ağaçlar Baltaya Oy Vermeye Devam Ettiler , Çünkü Sapı Tahtadandı Ve Kendilerinden Sandılar...



Source


Hala halkını aptal yerine koyan insanlar var. Hala fotoğraf eklemek istiyorum. Son bir tane daha bu sefer damat ferit.



Source



Posted from my blog with SteemPress : https://queqtra.timeets.xyz/2018/08/11/kendilerinden-sandilar/
Sort:  

You just planted 0.01 tree(s)!


Thanks to @queqtra

We have planted already 3313.26 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19478.83
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Byteball Airdropu ile ilgileniyorum, devam ediyor mu acaba? sizin linkinizden üye olurum. Siz de, ben de kazanayım.

Evet devam ediyor yanılmıyorsam, discord üzerinden de iletişime geçebilirsiniz benle. queatra#7080

Türkiyenin sonu geldi maalesef, artık ekonomik kriz bir yana ülkenin toprakları da tehkike altında...

Hocam aynı dertten muzdarip olan birisi olarak yazidiginiz herşeye katılıyorum. Özellikle ağaç ve balta olayı süper olmuş :) trajik komik aslında ağlanacak halimize tebessüm ettim. Ney yapılabilir birey bazında onu düşünüyorum ama bir çözüm bulamadım şimdilik beklemekten başka birşey gelmiyor elimden. Kalemine sağlık

Eyvallah sağolasın. Kurunun yanında yaşta yanıyor. Bireysel olarak bir çözüm bulamadim, bulamiyoruz

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @queqtra.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Congratulations @queqtra ! You received a 0.55% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 2 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02