Orgasm

in #eesti5 years ago

Jah, esimene orgasm tekitab sinus tõenäoliselt mõtte „Ohh, selline see siis ongi.“ Sellegipoolest võib see tunne alguses veidi segadust tekitada. Kindlustamaks, et sa ikka teaksid, missugune orgasm täpselt on, paluti 21 naisel oma sõnadega kirjeldada, missuguse tunde see tekitab.

„See on tunne nagu elektrivool jookseks täpselt minu tupest läbi. See on lihtsalt see hullumeelne hetk, kui iga sinu keharakk „jah!“ karjub.“ - Emily

„Ma kujutlen seda sellel hetkel oma peas visuaalselt ette nagu koske, mis üle kalju serve purskab. Ükskõik, et see kõlab veidi nagu pissimine. Kuid see on justkui intensiivne pinge, mis lõpuks vabaneda saab ja see on imeline.“ - Suzanne

„Raske on kirjeldada, mis tunde orgasm täpselt selle juhtumise hetkel tekitab, – peale selle, et see on fantastiline – kuid pärast põrgatab minu kliitoril justkui väike pall. Just sel hetkel tean, et see oli kindlasti orgasm.“ - Christine

„Ma kirjeldaksin seda kui meeletult suurt plahvatust, mis minu seest alguse saab – see justkui võtab ette teekonna minu naba juurest läbi kliitori.“ - Sabrina

„Ma tean, et jõuan kindlasti orgasmini, kui minu partner hakkab tegema üht korduvat liigutust ning minu kehas tekib selle tagajärjel tundlikum sensatsioon. Ma ei saa orgasmi, kui ta ootamatult rütmi muudab. Ma pean ühtlase rütmi saavutama ja siis tundub orgasm nagu vesi, mis vannist välja voolab.“ - Isabel

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30