Wagner'in Günlükleri - Venividivici

in #edebiyat5 years ago

images.jpeg

Sevgili Payitahtım,

Sana Sezar'ın selamı var. Gelmiş ama seni görememiş, gitmiş. İyi dileklerde bulundu, üzerimde kalmasın.

Bugün Düşesimiz ile seviyor - sevmiyor oyunu oynarken papirüs düştü önümüze. Ne yapalım Payitahtım, oturup yazalım dedik.

Senin için Roma'yı yakmış diyorlar. Doğru mu? Hoş, rivayetlere boyun eğilmez ama sende var o delilik.

Akdeniz kıyılarında zeytin toplarken yemiş ağaçlarından ne istedin be güzelim! İncir sütü kaşındırır, dikkat etmeliyiz.

Geç biraz oraları. Kıbrıs'ta bir köyümüz var. Bildin mi? Nereden bileceksin ki sen. Daha doğmamıştın o sıralar.

Doğum kontrol hapı olsaydı seni de aldırırdım yanıma. Oyunumuz sevmiyorda kaldı. Oyun da olsa insan üzülüyor Payitahtım.

Sezar'ın hakkı Sezar'a ve sana da bir değişlik olsun diye ağız dolusu Allah belanı versin Payitahtım.

Sevmiyor - seviyor Wagnerin...

Sort:  

Congratulations @wagner32! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61041.41
ETH 2947.17
USDT 1.00
SBD 3.85