BÖLÜM 4

in #edebiyat6 years ago
Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.

"Bana bağırma lanet olsun bağırma" diye bağırdığım da...


Source

Bana bağırma lanet olsun bağırma" diye bağırdığım da kolumu daha çok sıkmıştı kaşları çatık bir şekilde bana baktı öfkesi nefes alışverişlerinden anlaya biliyordum yutkunup yüzüne baktığımda kolumdan tutup duvara fırlattığında öfkeyle gözlerime baktı

"Ben seni uyanmadım lan "diye bağırdığında artık tamamen 5 ay öncesine dönmüştüm "Bağırmayı kes artık yalvarırım kes "dediğimde kulaklarıma annemin çığlıkları doldurmaya başlamıştı ellerimle kulaklarımı kapatıp duvarın dibine çökmüş halde durdum gözlerimden akan yaşları durduramıyordum.

Annemin" Tutku çık evden dışarı "bağırışı yine kulaklarımdaydı o görüntü hepsi yine aynı şekilde duruyordu. Bir anda yüzümde hissettiğimde sıcaklıkla kafamı kaldırıp baktığımda Egenin yanında oturan çocuktu bu beyaz tenli siyah saçlı kusursuz yüzü neredeyse bütün kızların aklını alçak derecede iyi gözlerim deki yaşları baş parmağıyla sildirip beni ayağa kaldırdı.


Pusat ve arkadaşları bize bakıyordu onları aldırmıyorum hiç Itır'a bakıp "Arkadaşınızı götürün Hadi "dedi Esin kolumdan tutup okuldan çıktık Itır "bize anlatmak ister misin biz senin arkadaşlarınız "dediğinde artık kaldıramıyorum anlatsam belki rahatlardım.

Kafamı sallayıp "Tamam bir yerde oturalım anlatıyım "dediğim de Esin Itıra göz kırptı ne olduğunu anlamadan kolumdan tutup çekiştirmeye başladılar. Geldiğimiz yer çok güzel bir yerdi kimse yoktu kumsal vardı denizin biraz uzağında batmış eski bir gemi ama hala yarısı görünüyordu mavi huzur vericiydi Evet burası beni biraz daha rahatlatmıştı dalgalarla birlikte yüzüme vuran rüzgar beni rahatlatıyor.

Hikayenin telif hakları şahsıma devredilmiştir.
 

Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/07/26/bolum-4/
Sort:  

You just planted 0.01 tree(s)!


Thanks to @onlyblack

We have planted already 3904.29 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19212.47
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Congratulations @onlyblack! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29