KANADIM KIRIK - ŞİİR - EDEBİYAT

in #edebiyat6 years ago

unnamed (1).jpg

Merhaba arkadaşlar siz değerli okuyucularıma kendi yazmış olduğum şiirimi sunmaktan onur duyarım.

Uzaktın, koşamazdım sana sensizlikten dermanı kalmamış, acınası ayaklarımla... Uçamazdım her defasında heves dağının en tepesinden düştüğüm, koptu kopacak kanatlarımla...
Ve sen!
Her seferinde ısrarla bir yenisini açsan da yaralarıma
SEVECEĞİM!
Uzaktan ve sessiz.
Her seferinde en güzel yerinden koptu düş salıncağımın zincirleri.
El görsün istemesemde senin sevginle harladığım bendimi
Sensiz Haziran bile bana zemheri.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
Sort:  

Yüreğine sağlık hocam, bizlerde @sahinadm hocamla edebiyat etiketinin daha iyi yerlere gelmesini arzu ediyor ve desteklerinizi bekliyoruz ve şiirlerinizin devamını...

@avina Yorumunuz için çok çok teşekkür ediyorum. Edebiyatı ve şiirleri seviyorum discord grubunda paylaşımınızı gördüm destek olabilmek için ben de kendi çapımda yazdığim şiir ve yazılarımı bu etiketten paylaşmaya gayret göstereceğim. 😊

Hoş geldiniz. Yüreğinize sağlık.

Oylama ve resteem alabilmeniz için #tr etiketini en başta kullanmanız gerekiyor. Böylece Türk toplumunun Steemit'te yeri üst sıralara daha hızlı yükselir. Topluca amacımız budur. Diğer etiketler zaten beraberinde yükselecektir.

#edebiyat etiketini kullandığınız için oylama ve resteem aldınız; fakat bir sonraki metninizde #tr etiketini başa tutturmayı unutmayınız.

#tr ve #edebiyat etiketlerindeki değerli edebi eserler @edebiyat @sahinadm olmak üzere iki hesaptan oylanmaktadır.

Sevgiler.

Değerli yorumunuzdan ve verdiğiniz bilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum . Bundan sonra daha dikkatli olurum . @edebiyat 😊

#tr tag'ine olan desteğinizden dolayı teşekkür ederim. Steemit hakkında merak ettikleriniz olursa sormaktan çekinmeyin =)

  • paylaşımlarınızda kullandığınız resimlerin altına kaynak belirtirseniz sizin yararınıza olacaktır.
    [kaynak](kullandığınız resmi aldığınız site)

Henüz yeniyim 1 hafta olacak başlayalı. Hatalarımdan ders alarak düzelteceğimden emin olabilirisiniz. 😊 @faruqomer

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06