Sort:  

He @eagleye, Aah Brazilie.
Er zijn meerdere Nederlands sprekende, niet in Nederland wonende, Steemers...
Mooi ik ga je erbij zetten
Het zou leuk zijn als je een paar mensen kunt gaan volgen.
Er is een account @nederlands daar worden alle Nederlandse publicaties in geresteemd.
Vriendelijke groet,
...

Er is een account @nederlands daar worden alle Nederlandse publicaties in geresteemd.

Thanks, dit wist ik nog niet... Wie heeft deze account trouwens in beheer?

Ja prima idee.

Wie heeft deze account trouwens in beheer?

Ik moet zoeken om daarachter te komen. Ik ben dat even kwijt.
Vandaag genoeg op Steemit gezeten :-) Andere keer.....

yep, schuldig hier :)

Bedankt voor de vermelding ;)

Hi @nederlands graag gedaan.
Ik vindt het bij nader inzien wel een heel goed idee.
Een account dat Nederlandse berichten resteemd. Mocht je er niet aan toe komen om dagelijks te resteemen, dan wil ik het account ook wel beheren/overnemen.
Ik maak reclame voor je @nederlands account naar andere toe maar dan moet het wel elke dag worden ge-update, dat is niet het makkelijkste om vol te houden!
Ik ben vergeten welk prive account je had, wie was je ook al weer :-)

Het is idd niet gemakkelijk om alle nl berichten manueel te filteren, daarom zal er in de toekomst een bot worden ingezet om deze taak uit te voeren.
Aangezien de @nederlands account pas enkele dagen oud is, is deze bot nog in aanmaak en word er momenteel 1x/dag manueel ge-resteemd en ge-upvote.
Mijn prive account is @verelst, sommige kennen mij misschien al van de Steembot gif's :)

Ah ja dat is een goed idee!!! @verelst
Mijn complimenten!! Zo'n bot moet niet moeilijk zijn te implementeren.
Succes ermee!!!

Ga ik zeker doen. Is er ook een manier om berichten die ik schrijf op de een of andere manier te taggen waardoor ze voor Nederlandstaligen zichtbaar worden?

Als je in het Nederlands publiceert neem je @nl als eerste tag.

Als ik @nl als eerste tag neem krijg ik deze waarschuwing: Use only lowercase letters

Jij moet in je post gewoon als eerste nl invullen. # niet gebruiken en idd alleen kleine letters. De # gebruik je in berichten om de link clickeble te maken.

Jij gebruikt dus nl als eerste tag en in mijn berichten gebruik ik @nl (nu kun je erop clicken)

Succes bij wat je doen

Dank je wel.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65317.17
ETH 2646.03
USDT 1.00
SBD 2.86