Czego nauczył mnie o przeciwnościach MILIARDER Frank Hasenfratz - Tajemnica Miliarda Dolarów

in #dtube5 years ago


Frank Hasenfratz jest kanadyjskim miliarderem i legendą w przemyśle motoryzacyjnym. Jako uchodźca z Węgier, który musiał uciekać po powstaniu przeciwko Sowietom, zbudował jednego z najbardziej efektywnych producentów komponentów do samochodów w tym przemyśle. W tym filmie opowiadam czego nauczył mnie o swoim podejściu do przeciwności losu.

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Cześć. Jakiś czas temu pojechałem do Kanady, aby porozmawiać z miliarderem Frankiem Hasenfratzem.

Oczywiście chciałem poznać tajemnicę jego sukcesu, sposób myślenia, podejście do biznesu, jego perspektywę, itd.

Po wywiadzie nagrałem film, w którym opowiadam o tym, co Frank powiedział mi na temat niepowodzenia.

I dziś chciałbym pokazać Ci to wideo. Do zobaczenia w następnej części.

[Muzyka]

Witam Was z Guelph, Ontario, Kanada. Za mną główna siedziba Linamar - zakład produkujący części samochodowe z przychodem rzędu 6 miliardów dolarów

Firma ta uważana jest za jedną z najbardziej innowacyjnych, zaawansowanych technicznie i oczywiście najbardziej profitowych w branży samochodowej.

Przeprowadziłem wywiad z właścicielem - panem Frankiem Hasenfratzem. Jest on miliarderem [self-made]. Bardzo miły facet. Jest też właścicielem Skyjack.

Skyjack to światowy lider platform nożycowych. Chciałbym Ci teraz opowiedzieć, czego o niepowodzeniach nauczyłem się od Franka Hasenfratza.

Jego życie pełne jest wzlotów i upadków. Został wydalony / musiał opuścić Węgry, gdzie się urodził. Wylądował w Kanadzie, w zasadzie bez pieniędzy.

Mimo to zdołał zbudować wielką firmę, zatrudniającą 25.000 pracowników z ponad 50 fabrykami w kilku krajach na 3 kontynentach.

Co mi powiedział to to, aby nigdy nie brać niepowodzeń, błedów czy złej passy jako czegoś złego, bo nigdy nie wiesz, co wydarzy się później.

I co z tego wyniknie. Podał mi kilka przykładów. Oczywiście majątej jego rodziny, ich dom, zwierzęta, farma... oni byli rolnikami

Został skonfiskowany, ponieważ mial on niemieckie korzenie i po wojnie wszystko, co niemieckie, było konfiskowane.

Jego rodzina została więc wywłaszczona, a majątek odebrany. Zostali przesiedleni i musieli zaczynać od zera. Jego rodzice z pięciorgiem dzieci.

Tak więc wyglądało to bardzo źle. Mimo to jego ojciec doszedł to wniosku, że każdy powinien nauczyć sie handlu.

Bo kiedy nauczysz się handlu, to nikt Ci tej wiedzy nie odbierze. Jest to coś, co masz w sobie i dzięki temu zawsze będziesz mógł zapewnić sobie byt.

Dlatego też zdobył wykształcenie jako mechanik, co dało mu wiedzę i ułatwiło działalność w branży

Dzięki temu był w stanie stworzyć fabrykę i tego rodzaju biznes.

Następnie bral udział w węgierskiej rewolucji, po czym musiał opuścić kraj, ponieważ prawdopodobnie zostałby stracony lub uwięziony.

Musiał opuścić kraj, ponieważ rewolucja upadła i zwyciężyli Rosjanie. To było nieszczęście. Musiał opuścić swoja rodzinę i przyjaciół.

Zrezygnować z życia w kraju. Ale z drugiej strony to pozwoliło mu na przyjazd do Kanady i zbudowanie wielkiej firmy i osiągnięcie dużego sukcesu.

W wolnej gospodarce, bo nie byłoby możliwe na Węgrzech. Tak więc nieszczęście pozwoliło mu to osiągnąć. Nigdy nie wiesz, co wydarzy się później.

Następny przykład to gdy został zwolniony. Było to niepowodzenie. Miał bowiem dobrą pracę w fabryce w zawodzie, który lubił.

I był w tym bardzo dobry, ale z powodu nieposłuszeństwa został zwolniony. Powiedziałbyć "Co za pech!"

Nikt nie chce pozostać bez pracy. Ale to dało mu możliwość rozpoczęcia swojego biznesu, w którym przejął produkcję pewnych części

Które produkowała ta fabryka, gdzie wcześniej pracował. On potrafił wyprodukować je taniej, bo miał lepsze know-how i był lepiej zorganizowany.

Niż fabryka, w której wcześniej pracował. Tak więc widzisz raz jeszcze. Niepowodzenie doprowadziło go do założenia własnego biznesu.

Więc łącznie podałem tutaj tylko 3 przykłady. Ale wiedz że w jego życiu zawsze tak było, wielokrotnie, w kołko to samo

Również później w biznesie. Nie powinieneś odbierać niepowodzeń jako czegoś, co może Cię powstrzymać. Zawsze możesz dostrzec jakieś pozytywy i użyć ich

Nieistotne jest to, co Ci sie przydarza. Istotne jest to, co Ty z tym wszystkim robisz.

Tak więc, jest to rzecz, której nauczyłem się od jednego z najlepszych przedsiębiorców w Kanadzie i na świecie, miliardera [self-made] Franka Hasenfratza

W mojej książce Tajemnica Miliarda Dolarów opisałem wszystko, czego się nauczyłem od Franka Hasenfratza i ponad 20 innych [self-made] miliarderów

Wszystko o ich sposobie myślenia, ich metodach na sukces, ich perspektywie i najlepszych narzędziach w biznesie.

Wieć jeśli interesuje Cię ta książka, możesz pobrać darmowy rozdział pod adresem www.TheBillionDollarSecret.com. Tutaj i pod filmem podam link.

Link będzie w opisie. Zapraszam do komentarzy odnośnie tematu poruszonego w tym wideo.

Jaka jest Twoja perspektywa, doświadczenie? Co o tym sądzisz? Podziel się tym filmem z bliskimi.

Pewnego dnia podziękują Ci za to. Mówię tu tym, jak myślą najlepsi przedsiębiorcy na świecie.

Jak działaja miliarderzy [self-made] naszych czasów. Jeśli film Ci się podobał, to spodobają Ci się też inne moje filmy. Zapraszam do ich oglądania.

Życzę Ci fantastycznego dnia. Zróbmy dziś coś wspaniałego!


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62710.59
ETH 3048.49
USDT 1.00
SBD 3.77