3 rzeczy jakich nauczył mnie MILIARDER Cai Dongqing - Tajemnica Miliarda Dolarów

in #dtube5 years ago


Jakiś czas temu odwiedziłem w Pekinie miliardera Cai Dongqing. Ten skromny człowiek dokonał niesamowitych rzeczy w biznesie. Pochodzi z najniższych warstw społeczeństwa a dorobił się miliardów dolarów. W tym filmie wyjawiam czego się od niego nauczyłem.

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Cześć, witam wszystkich z Beijin w Chinach. Za mną widzicie rezydencję chińskich cesarzy

To była ich rezydencja przez ostatnie 500 lat. Co ja dziś tutaj robię?

W bardziej nowoczesnej części Beijin, która znajduje się za ukrytym miastem, będę dziś przeprowadzał wywiad z Cai Dongqing

Jest on założycielem i CEO firmy Alpha Animation. Alpha Animation jest największą korporacją w branży bajek / filmów animowanych,

Produkcji, dystrybucji, brandingu i licencji w branży mediów.

Jest to największa zintegrowana korporacja w tej branży i zaczęła się ona rozwijać w kierunku filmów, opery, parków rozrywki.

Jest nawet właścicielem sieci telewizyjnej.

Będę rozmawiał z Cai na temat tajemnicy jego sukcesu, ponieważ jego początki były bardzo proste a on sam jako dziecko był biedny

Zawsze chciał osiągnąć sukces w branży zabawek. Nawiasem mówiąc, Alpha Animation produkuje też zabawki, gry i produkty dla dzieci,

Które oczywiście tworzą i sprzedają.

On zawsze chciał działać na wielką skalę w branży gier, w branży animacji, ale 2 pierwsze firmy, które stworzył w wieku 17 lat, upadły

Niemniej jednak on przetrwał i ostatecznie zdołał osiągnąć tak wielki sukces.

Sam osiągnął miliardy i będę rozmawiał z nim na temat tajemnicy jego sukcesu.

Po wywiadzie zdradzę Ci, czego się dowiedziałem.

[Muzyka]

Witam z Beijin. Za mną widzicie hotel Ritz Carlton, gdzie wczoraj przeprowadziłem wywiad z Cai Dongqing

Muszę Ci powiedzieć, że jest on bardzo prostym i skromnym człowiekiem. Ekstremalnie sympatyczny facet, który pozostał tak samo skromny jak w dzieciństwie

Cały czas uśmiechnięty, ale muszę Ci powiedzieć, że wzruszył się, kiedy rozmawialiśmy o jego dzieciństwie, matce,

Której jest bardzo wdzięczny za miłość i wsparcie w dzieciństwie, pomimo licznych przeciwności losu i biedy.

Opowiedział mi o wielu rzeczach, ale opowiem Ci o trzech najważniejszych.

Musisz znaleźć swoją pasję i lubić to, co robisz, jeśli chcesz osiągnąć sukces.

To jest pierwszy element. Cokolwiek robisz, jeśli tego nie lubisz, to nie ma to sensu i niczego w tym nie osiągniesz.

Potrzebujesz pasji, aby nie zejść z obranej drogi i każdego dnia systematycznie dążyć do celu. Musisz to lubić, ponieważ musisz cieszyć się zyciem

Drugi element to cel i wielkie marzenia. Jeśli ich nie masz i napotkasz jakieś trudności i przeciwności, to Twoja pasja może odejść.

Ponieważ wtedy zadasz sobie pytanie "Po co ja to w ogóle robię?"

Trzecia rzecz jest taka, że jeśli masz pasję i wielki cel, to po prostu musisz w nich wytrwać. Twoja pasja i cel pomogą Ci wytrwać.

One pomogą Ci przezwyciężyć wszystkie przeciwności, które z całą pewnością napotkasz na swojej drodze.

Tak więc sa to rzeczy, o których Cai mi powiedział. Tzn. powiedzial mi o wielu rzeczach, ale na tę chwilę chciałem Ci powiedzieć właśnie o tych trzech

Jeśli chcesz dowiedzieć sie więcej o nim i o zasadach jego sukcesu i oczywiście o zasadach sukcesu innych miliarderów, to niedługo pojawi się moja książka

Tak więc, dziękuję i do zobaczenia z Beijin.


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94