1 Bitcoin - Ogłoszenie zwycięzców konkursu

in #dtube5 years ago


Dnia 1.2.2019 zakończył się konkurs na najbardziej aktywnych promotorów kanału indywidualista, jak i społeczności i idei indywidualistów. Cel konkursu został osiągnięty i JEDEN BITCOIN zostanie wypłacony. W tym wideo ogłaszam kto go otrzyma.

Tutaj film, gdzie konkurs został ogłoszony:

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Witam dzisiaj z Londynu. Dziś ogłoszę zwycięzców konkursu na 1 Bitcoina. Od razu mówię - zwycięzców bęzie pięciu, więc warto obejrzeć ten film do końca!

Do zobaczenia w nastepnej części.

[Muzyka]

1 Bitcoin (nie sprawdzałem ile dziś jest warty... chyba 16 tyś. złotych)

Stwierdziłem, że w zasadzie nie ma jednej osoby, która spełniałaby wszystkie warunki konkursu,

Tzn. żeby w szerokim zakresie pomagała w promocji tego kanału i naszej społeczności indywidualistów - ludzi, którzy chcą robić rzeczy wielkie

Dla których przeciętność nie wystarczy, których przeciętność nie zadawala; których mierność - być może - denerwuje, frustruje

Którzy chcą dokonywać rzeczy wielkich i niemożliwych.

W konkursie chodziło o to, aby jak najskuteczniej promować, na różne sposoby, ten kanał; nasze idee i społeczność. Promować w sensie marketingowym

To znaczy linkować, share'ować, udostępniać, podawać dalej na Twitterze, postować w różnych forach, byc może pisać artykuły na ten temat, nagrywać filmy

Na różne sposoby. W zasadzie nikt z uczestników nie zaangażował się w to w takim wymiarze, jak sobie to wyobrażałem na tego 1 Bitcoina

To jest 16000 zł - to już konkretna suma. Natomiast jest paru członków naszej społeczności, którzy w pewnych aspektach rzeczywiście się zaangażowali

I tutaj też chcę od razu podziękować wszystkim, którzy angażują się w promowanie naszych idei i w szczególności chcę podziękować zwycięzcom.

Dostaję bardzo dużo maili - codziennie dostaję maile różnymi rzeczami - co ktoś mógłby zrobić, natomiast mało kto rzeczywiście to robi.

Ci ludzie, którzy tutaj wygrali, rzeczywiście to robią i zrobili to w zakresie, który jest godny nagrodzenia.

(to nie jest kolejność ważności... to mniej lub bardziej przypadkowa kolejność).

Jest pięciu zwycięzców - Bitcoin zostanie podzielony na 5 części - każdy ze zwycięzców dostanie 0,2 Bitcoina, tj. ponad 3000 zł dla każdego

Pierwszym zwycięzcą, tudzież pierwszy, którego wymienię, tj. Tomek Dembowski.

Tomek od początku zajmuje się społecznością indywidualistów - grupą na Facebooku. Moderuje tę grupę. Ma różne pomysłe dot. rozwoju tej grupy

Postuje na tej grupie, zajmuje się organizacją tej grupy, przyjmowaniem nowych członków grupy, itd. Dziękuję Tomek!

Tomek zgłosil się do mnie, że chce się tym zająć i to właśnie zrobił i po prostu zaczął to robić. I o to chodzi!

Jka oglądaliście mojego TedX'a to wiecie, że różnica między ignorancją a wiedzą jest znacznie mniejsza, niż między wiedzą a działaniem.

I chodzi właśnie o to, żeby działać, wiedzieć to wie dużo ludzi... albo chce. Natomiast mało kto działa. Tomek właśnie zaczął działać

Jako jeden z pierwszych w zasadzie w naszej społeczności i działa to tej pory. Zajmuje się grupą i jest głównym moderatorem i administratorem grupy.

Dziękuję Tomku! Dla Ciebie 0,2 Bitcoina.

Następnym zwycięzcą jest Szczepan Zmarzliński. Szczepan jest jednym z pierwszych członków grupy indywidualistów

I Szczepan od początku stosunkowo aktywnie (tak jak mówiłem, nikt nie spełnil wszystkich warunków), najszerzej ze wszystkich promuje naszą społeczność

Nasze idee i robi to na różnych kanałach - na Twitterze, na Facebooku, tutaj w grupie się też udziela. Poza tym nagrywa też filmy, share'uje

Najróżniejsze działalności. Także Szczepan Zmarzliński, jeśli chodzi o szerokość i różnorodność działań to rzeczywiście najlepiej wypadł ze wszystkich

Dziękuję Ci, Szczepan! 0,2 Bitcoina dla Ciebie.

Następnym zwycięzcą, którego chciałbym nagrodzić, jest Kamil D$iarma$a.

Kamil zgłosił sie do mnie koło czerwca i dzięki Kamilowi wszystkie filmy są transkrybowane - zarowno po polsku, jak i po angielsku

Wszystkie filmy są transkrybowane. Poza tym jeśli jest film tylko w wersji angielskiej, np. wywiad, to Kamil robi jego tłumaczenie, transkrypcję

Poza tym Kamil robi całą dystrybucję materiałów, które produkuję na różnych platformach

Materiały, np. polskie pojawiają się też na Facebooku, Twitterze, D.Tube, Steemit

Natomiast materiały angielskie pojawiają się, poza tym że na Youtube, to różnież na D.Tube, Steemit, Twitterze, Linkedin.

Także mamy dosyć szeroką gamę i wszystkim tym zajmuje się Kamil od połowy 2018 roku. I robi to na bieżąco

Także dziękuję Ci Kamil. Bardzo fajna praca, bardzo jestem zadowolony z Twojego zaangażowania i z tego, że sie do mnie zgłosiłeś z tą propozycją

I właśnie że zacząłeś działać. Było trochę ludzi na początku - ja przez pewien czas szukałem ludzi do transkrybowania.

Było trochę ludzi, którzy przetranskrybowali jeden, dwa filmy i uważali, że to jest dużo pracy i to czas ich kosztowało

Natomiast Kamil robi to w każdym filmie po angielsku, po polsku od ponad pół roku. Także dzięki. Dla Ciebie Kamil 0,2 Bitcoina.

Następnym zwycięzcą, którego chciałbym dziś nagrodzić, jest Dawid Bęben. Dawid zajmuje sie wszelkimi konkursami, które organizuję.

No może z wyjątkiem tego jednego, chociaż tutaj też mi pomagał. Dawid zajmuje się wysyłką nagród, wyłonieniem zwycięzcy i wysyłką nagród do niego.

I to zarówno w konkursach krypto, gdzie chodzi o wypłacanie Byteball bytes - to było na początku roku.

Jak i w konkursach książkowych, gdzie chodzi o wyłonienie zwycięzcy i wysłanie książki. Dawid także zgłosił się do mnie, że chciałby w czymś pomóc

Zaproponował mi bardzo konkretne rzeczy i zaczął to po prostu robić. Więc dzięki Dawid za Twoją pomoc. Dla Ciebie 0,2 Bitcoina. Gratulacje.

Ostatni... last but not least, jak to się mówi, czyli ostatnim zwycięzcą, ale nie tym najmniej ważnym.

Byc może nawet jednym z głównych zwycięzców... jest pięciu, ja bym powiedział, że wszyscy są równoznaczni

Jest Aleksandra Wojciechowicz. Ola zaczęła się angażować w naszej społeczności dość późno, bo chyba w listopadzie 2018 r.

A przypomnę, że konkurs trwał od lutego 2018 do końca stycznia 2019 r. Czyli Aleksandra zaangażowała się dopiero w ostatnich 3 miesiącach konkursu

A mimo to zrobiła to bardzo intensywnie, nagrała kilka filmów, promując naszą społeczność i moje materiały.

Udzielała się też na grupie społeczności. Ja też zaproponowałem parę challenges w naszej grupie indywidualistów, żeby zainspirować trochę wyobraźnie

Co można by zrobić, żeby promować tę społeczność. Co można by zrobić, żeby promować kanał Youtube.

I Aleksandra w tych challenge'ach najlepiej wypadła. Nagrała kilka filmów. Także bardzo intensywnie się zaangażowała w końcowej części konkursu.

W ostatnich trzech miesiącach, w ostatniej 1/4. I myślę, że to jest godne zauważenia, że to jest godne nagrody.

I dlatego chciałbym tutaj podziękować Oli. Dziękuję Ci bardzo ! Fajne rzeczy robisz, tak trzymaj. Łapki w górę nie zapomnijcie.

Pogratulujcie zwycięzcom. Bardzo ważne! Zwycięzcy - przyślijcie mi swój adres Bitcoin na mojego maila. Wy znacie mojego maila.

Dzięki wszystkim zwycięzcom. Gratuluję wszystkim zwycięzcom i zapraszam wszystkich członków naszej społeczności do zaangażowania się

Zapraszam do promowania nas i proponuję myśleć trochę szerzej. Jest mnóstwo forów tematycznych, jest mnóstwo innych grup

Gdzie można postować tego typu materiały. Ja teraz w najbliższych miesiącach/tygodniach trochę w tym zakresie zorganizuję w naszej społeczności

W grupie indywidualistów. Jeśli nie jesteś jeszcze w tej grupie, to zapisz się do niej. Będziemy tam robili różne rzeczy, aby promować te materiały

Żeby pomagać ludziom, uświadamiać ludzi w społeczeństwie, żeby pomagać im wyjść poza codzienność, przeciętność, byc może mierność

Wznieść się ponad tę codzienność - zacząć robić rzeczy wielkie, zacząć robić rzeczy niemożliwe.

I być może będę też nagradzal tam najlepsze wyniki. W każdym razie zapraszam do naszej społecznośći.

To tyle z Londynu. Jeśli to się Wam podobało, to oczywiście łapki w górę. Zapraszam do oglądania moich filmów

Życzę Wam fantastycznego dnia. Dokonajmy dziś czegoś niezwykłego!


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28