Najważniejsza lekcja od miliardera Lirio Parisotto - Tajemnica Miliarda Dolarów

in #dtube5 years ago


Lirio Parisotto to brazylijski miliarder, który dorobił się od zera. Jest założycielem firmy Videolar i Przedsiębiorcą Roku 2002. Jakiś czas temu pojechałem do Sao Paulo i by przeprowadzić wywiad do mojej książki "Tajemnica Miliarda Dolarów". Spędziliśmy prawie tydzień rozmawiając co sprawiło, że odniósł tak oburzający sukces w biznesie. W tym wideo dzielę się swoimi przemyśleniami przed i po wywiadzie, oraz ujawniam najważniejszą rzecz, jakiej się od niego nauczyłem.

Lirio Parisotto na glogalnej Liście Miliarderów Forbesa:
https://www.forbes.com/profile/lirio-parisotto/#415ecd3d19f8

Skorzystaj z linków pod wideo, by udostępnić je przyjaciołom i znajomym. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

TRANSKRYPCJA WIDEO

Cześć! Jakiś czas temu pojechałem do Sao Paulo w Brazylii, aby porozmawiać z miliarderem Lirio Parisotto

Zarówno przed, jak i po wywiadzie, nagrałem swoje przemeyślenia na jego temat. Cały wywiad zajął nam kilka dni, trwał tydzień

Spotkaliśmy sie kilka razy. Spędziliśmy całe dnie na rozmowach i chciałbym przekazać Ci kilka istotnych rzeczy

O tym, czego sie od niego nauczyłem. Do zobaczenia w następnej części

[Muzyka]

[Muzyka]

Witam z Brazylii, z ekscytującego Sao Paulo. Jutro będę przeprowadzał wywiad z panem Lirio Parisotto

Który jest największym inwestorem na brazylijskiej giełdzie. Jest miliarderem [self-made], znanym jako Warren Buffet Brazylii.

O czym będziemy mówić? Będziemy mówić o sukcesie, o regułach sukcesu, jego sposobie myślenia i nawykach

Więcej przeczytasz w mojej nadchodzącej książce "Tajemnica Miliarda Dolarów"

Witam z Sao Paulo, z głównej siedziby Videolar. Jestem tu w Lion's Den, które zostało mi pokazane tuż przed wywiadem z panem Parisotto.

Można tu zobaczyc pamiątki z czasów początku Videolar. Tutaj na przykład jest garnitur, który Al Pacino nosił w filmie "Ojciec Chrzestny". Oryginał

To sa maszyny, w kórych opracowywano kasety VHS

I różne inne produkty, jak płyty CD, DVD, CDR, pendrive'y, flashcard'y i oczywiście pad caps oraz materiały polistyrenowe.

Które zostały wyprodukowane przez Videolar. Jest tu cała historia przemysłu fonograficznego.

Ostatni tydzień spędziłem, rozmawiając z panem Lirio Parisotto. Rozmawialiśmy o zasadach i tajemnicach sukcesu

Jedna z głównych zasad, jaką kieruje sie on w życiu, jest nieakceptowanie odpowiedzi "Nie".

Jest to rzecz, z której jest on dumny. Nie ze wspaniałem firmy, jaką zbudował, ani z sukcesu, jaki osiągnął jako inwestor. Nie!

Najbardziej dumny jest on z tego, że nie akceptuje słowa "Nie" jako odpowiedzi

Podał mi przykład związany z firmą Warner Brothers. Aby przekonać ich do współpracy, potrzebował kilku lat..

Aby przekonać giganta przemysłu filmowego do współpracy. Wielokrotnie usłyszał od nich "Nie"

Ale nigdy sie nie poddał. Cały czas udoskonalał siebie i swój biznes, składając Warner Brothers coraz to lepsze i lepsze oferty

I po kilku latach zdobył eksklusywne prawa do produkowania i dystrybuowania produktów Warner Brothers.

Współpracował też z 5 innymi gigantami branży na zasadach wyłączności.

Wkońcu zdominował brazylijski rynek filmowy, opanowując 90% rynku w Brasilii

I jest to efekt tego, że nigdy sie nie poddał i nie akceptował odpowiedzi "Nie"

I to jest tylko jedna z zasad, o których rozmawialiśmy

Oczywiście, wszstko, czego nauczyłem sie od Lirio Parisotto oraz od innych [self-made] miliarderów, z którymi przeprowadziłem wywiad

Znajdziesz w mojej nadchodzącej książce "Tajmnica Miliarda Dolarów. Na stronie www.TheBillionDollarSecret.com znajdziesz darmowy rozdział tej książki

Podam link w opisie filmu. Jeśli podobało Ci się to wideo, daj łapkę w górę. Jeśli nie, oczywiście w dół.

Zasubskrybuj, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Udostępnij ten film swoim bliskim. Podziękują Ci za to.

Mówie tutaj o najlepszych przedsiębiotcach naszych czasów. O tym, jak myślą i działają.

Więc jeśli podobało Ci się to wideo, to też spodobają Ci się moje inne filmy. Zapraszam Cie do ich oglądania. To tyle na dzisiaj

Życzę Ci fantastycznego dnia. Zróbmy dziś coś niezwykłego


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85