Strasznie ciekawe #1 || Strych

in #dtube5 years ago (edited)


https://www.youtube.com/watch?v=oG8BULEBHWI

Zapraszam do obejrzenia pierwszego mojego krótkiego horroru.

Z racji, że teraz jest czas na Halloween, mam dla was przygotowane kilka filmów w tym klimacie.

Dajcie znać czy Wam się podobało 😉


▶️ DTube
▶️ YouTube

Sort:  

Hehe, dobre. Naprawdę boję się. Lalka Anabelle przy tym się chowa. XD

Dzięki, w środę wjedzie drugi film, dłuższy, a jutro niespodzianka dla wszystkich 😉

Hehe, zajebiste aż mi ciary przeszły :D

BTW - Fajny masz strych :D

Dzięki!

No fajny, dużo miejsca 😁

Posted using Partiko Android

Super Cie to wyszło! Taka odskocznia. Coś z aktora to ty masz😀

Dzięki! Rodzice mówili "marny aktorzyna", ale coś tam zawsze można spróbować 😉

Musiałbyś iść na mój strych, po ciemku, gdy grasuje tam kocur moich sąsiadek. Jeden mini zawal i potem już niczego się nie lękasz ;)

Ja po ciemku nie wchodzę na żaden strych z jednego, prostego powodu - w nocy zawsze po strychach coś łazi i o zawał nie trudno, a nie chciałbym tam kogoś spotkać, będąc pewny, że nikt tam nie wchodził oprócz mnie 😁

A kot to pewnie na dodatek czarny?

Posted using Partiko Android

Czarny jak noc i wielki jak pantera :)

Tak myślałem 😁

Posted using Partiko Android

a lalkę pisakiem to kto pomalował? Córcia czy Ty? 😛

noo dobra, lepiej nie zdradzać tajemnic charakteryzacji 😀

Posted using Partiko iOS

Lalka już tam była!

No dobra, to córka. Miała fazę na mazanie, co tylko jej w ręce wpadło 😉

Posted using Partiko Android

Downvoting. Disagreement on rewards. Vote exchange through @sp-group delegation club = posting and selfvoting 10 times per day.

If this is a mistake and you no longer delegating Steem Power to the circle, please leave a comment. Downvote will be removed. Have a nice day.

Flaga. Nie zgadzam się z Twoją kłamliwą teorią. Proponuję skontaktować się z najbliższym lekarzem. Miłego dnia.

Posted using Partiko Android

Lub farmaceutą, ale chyba już za późno.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28