Jon Magnusson - Psalm för syndare

in #dsound6 years ago


The Swedish original to what then become Psalms for Sinners on my latest EP.

Spotify: open.spotify.com/album/0eUiGc6MLnarOJdFXYGGoE?si=VHuMRCLtRwKmPFiFVZEw5g

Musicoin: musicoin.org/track/0x3ccd74a3c600bcf6f85227777e6dc7c0091b9cca

Lyrics

Höj, drick ur glaset, följ med mig ut ikväll, låt mig få känna pulsen igen
Hand i hand genom staden, det blänker i asfalten, strålkastarljusen dom bländar mig
Dina ögon är som silver å ditt hjärt är av guld å jag kysser dig för kärlekens skull
Det är kallt, jag ser att du fryser, här har du mina händer, jag fryser så gärna med dig en stund
Men sen ta mig in i värmen, slit av mig mina kläder, låt mig få komma tätt in till
Din hud är len som sammet, å du kastar mig omkull, och jag kysser dig för kärlekens skull
Det är härligt här på jorden, du tar mig upp till himmelen, en pilgrim på färd utan riktning och mål
Det är en hädelse enligt vissa, men det är det som ger mig lycka, dom saliga kommer aldrig kunna förstå
För ett liv är fyllt av synder men hjärtat känner ingen skuld, så kyss mig nu för kärlekens skull.



► Listen on DSound

► Listen from source (IPFS)

Sort:  

Man I really hope you start to get lots of votes. I really enjoyed your article!

This guy is spamming the community with the same crap comment over and over and over......

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10