You are viewing a single comment's thread from:

RE: Future of Work Podcast: Remotivation Episode 4

in #dsound6 years ago

Kult! Du kan jo prøve å lage et standardisert bilde / logo for podcasten og så laste episoder opp på Dtube også? De ligger langt forran DSound på utvikling. Jeg har hvertfall litt problemer med å få DSOund til å ville laste inn, stoppet etter 47 sekunder :/ .

  • DTube har fått en veldig stor delegasjon Voting Power til å stemme opp folk som bruker dem for å gi insentiv til flere og bedre opplastninger. Så kan hende det kan gi en del profitt ;)
Sort:  

Hm - takk for tips, skal sjekke det ut. Er det samme folka som står bak Dsound? Takk for upvote (y) :) Alt vel i le France? Så du jeg tagget deg i posten med Nasa? KUUL fyr - han skulle du møtt. Skal prøve å få ham til Norge @fredrikaa

Nei det er ikke de samme folka. DTube har et mye større og mer dedikert team pluss mer penger i ryggen. Hvis du ikke har lest posten enda så kan du jo se den siste oppdateringen de kom med her. Det var en imponerende liste! Så der er det ting som skjer :) Morsomt å se at det er enkle prosjekter på STEEM som har kommet lengre i utviklingen og bruken av tjenester enn det flere kryptoer med marked-cap over 1 millard. (da særlig DTube og @utopian-io )

Nei jeg fikk ikke med meg hvor du targget meg. Har du en link?

Ah, ja leste det innlegget :) få ham til Spaceport Norway?
Bare å sende en melding om det blir noe :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70797.92
ETH 3553.00
USDT 1.00
SBD 4.76