PUBG with team!

in #dlive6 years ago

Thumbnail

Hello DLivers,

I wasn't satisfied with our performance on PUBG last night.
Tonight we have to make it better!

Let's see if we have some chicken dinners!

My live stream is at DLive

Sort:  

ben aöf bilgisayar programcılıgı + kamu yönetimi okuyorum :D liseden muhasebe bölümünden mezun oldum :D işsizim 1,5 yıldır :D

abi iyi yayınlar,fornite severlerin gözü yaşlı bilesin :))

biz istiyoruz Metin abimizle fortnite oynuyalım... ( abi sesin çok az geliyor bu arada )

Goodluck brother

tavuklar yensin bu gece bu 3 lü

Selamlar saygılar efendiler :D nasılsınız bu gece :D

Gece toplantısını açıyoruz ilk kan kim olucak :D

hahahahah şımartıyorsun abi beni :D utandım <3

abi hangi grup o yav :D benide alın dıslamayın benı :D

he anladım abi :D çekirdek kola benden tamam :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29