Learn English to Lose Weight #3 | Angielski na Odchudzanie #3

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

Po 3 tyg. na diecie roślinnej poziom złego cholesterolu u strażaka spada o 148 punktów.
After 3 weeks on a plant diet this firefighter’s bad cholesterol went down by 148 points.

Jak zawsze, słuchaj i spróbuj odpowiedzieć na pytania jak najprościej.
Bez reguł gramatyki, bez wkuwania, bez przeszkód. Miłej zabawy! I wiele zdrówka😎.
As usual, listen and try to answer questions as simply as possible. Have fun!

ENGPL
My name is JR.Mam na imię JR.
What is my name? My name is JR.Jak mam na imię? Na imię mam JR.
Is my name JR? Yes, my name is JR.Czy mam na imię JR? Tak, na imię mam JR.
Is my name JR or AB? My name is JR.Czy mam na imię JR czy AB? Na imię mam JR.
Is my name AB? No, my name is not AB. My name is JR.Czy mam na imię AB? Nie, nie mam na imię AB. Na imię mam JR.
Whose name is JR? Mine. My name is JR.Czyje imię to JR? Moje, moje imię to JR.
I had a problem.Miałem pewien problem.
What did I have? A problem.Co takiego miałem? Problem.
Did I have a problem? Yes, I had a problem.Czy miałem problem? Tak, miałem problem.
Did I have a problem or a solution? A problem.Czy miałem problem czy rozwiązanie problemu? Problem.
Did I have a solution? No, I did not have a solution. I had a problem.Czy miałem rozwiązanie problemu? Nie, nie miałem rozwiązania. Miałem problem.
Who had a problem? I had. I had a problem.Kto miał problem? Ja miałem. Ja miałem problem.
Did I have one problem or many problems? One problem.Czy ja miałem jeden problem czy wiele problemów? Jeden problem.
Did I have many problems? No, I did not have many problems, but just one problem.Czy miałem wiele problemów? Nie, nie miałem wielu problemów, lecz tylko jeden problem.
What was my problem? Well, my cholesterol was very high.Czym był mój problem/na czym polegał mój problem? No cóż, mój cholesterol był bardzo wysoki.
Was my cholesterol high? Yes, my cholesterol was high.Czy mój cholesterol był wysoki? Tak, mój cholesterol był wysoki
Wuz my cholesterol high or low? High. It was high. My cholesterol was high.Czy mój cholesterol był wysoki czy niski? Wysoki. On był wysoki. Mój cholesterol był wysoki.
Was my cholesterol low? No, my cholesterol was not low, it was high. My cholesterol was high, not low.Czy mój cholesterol był niski? Nie, mój cholesterol nie był niski, on był wysoki. Mój cholesterol był wysoki, nie niski.
What was high? My cholesterol. My cholesterol was high.Co było wysokie? Mój cholesterol. Mój cholesterol był wysoki
Whose cholesterol was high? Mine. My cholesterol was high.Czyj cholesterol był wysoki? Mój. Mój cholesterol był wysoki.
Was your cholesterol high? I don’t know, but what I know is that my cholesterol was high.Czy twój cholesterol był wysoki? Nie wiem, lecz wiem, że to mój cholesterol był wysoki.
How high was it?Jak wysoki on był?
It was 344.Wynosił 344.
Was it 344? Yes, it was 344.Czy on wynosił 344? Tak, on wynosił 344.
Was it 344 or 122? It was 344, not 122.Czy on wynosił 344 czy 122? On wynosił 344, nie 122.
Was it 122? No, it was not 122, it was 344. My cholesterol was 344.Czy on wynosił 122? Nie, on nie wynosił 122, on wynosił 344. Mój cholesterol wynosił 344.
What was my cholesterol like? It was 344. It was very high.Jaki był mój cholesterol? On wynosił 344. Był bardzo wysoki.
To save my life and my arteries I decided to go on a plant diet.W celu ratowania swojego życia oraz swoich tętnic postanowiłem przejść na dietę roślinną.
What did I do? I decided to go on a plant diet.Co zrobiłem? Postanowiłem przejść na dietę roślinną.
Did I decide to go on a plant diet? Yes, I decided to go on a plant diet.Czy postanowiłem przejść na dietę roślinną? Tak, postanowiłem przejść na dietę roślinną.
Did I decide to start eating only fruits, vegetable, beans/legumes, nuts, seeds and whole grains? Yes, I decided to start eating only fruits, vegetable, beans/legumes, nuts, seeds and whole grains.Czy postanowiłem zacząć jeść tylko owoce, warzywa, strączkowce, orzechy, nasiona i produkty pełnoziarniste? Tak, postanowiłem zacząć jeść tylko owoce, warzywa, strączkowce, orzechy, nasiona oraz produkty pełnoziarniste.
Did I decide to eat meat, dairy, processed foods and oils? No, I did not decide to eat meat, dairy, processed foods and oils. I decided to eat a plant diet. I decided to go on a plant diet.Czy postawiłem jeść mięso, nabiał, przetworzoną żywność oraz oleje? Nie, nie postanowiłem jeść mięsa, nabiału, przetworzonej żywności oraz olejów. Postanowiłem jeść żywność pochodzenia roślinnego. Postanowiłem, że przejdę na dietę roślinną.
Why did I decide to go on a plant diet? To save my life and my arteries. I decided to go on a plant diet to save my life and my arteries.Dlaczego postanowiłem przejść na dietę roślinną? Dla ratowania swojego życia oraz swoich tętnic. Postanowiłem przejść na dietę roślinną dla ratowania swego życia oraz swoich tętnic.
Did I decide to go on a plant diet to save your life and your arteries? No, I did not decide to go on a plant diet to save your life and your arteries, but to save my life and my arteries. I had a problem.Czy postanowiłam przejść na dietę roślinną dla ratowania twojego życia oraz twoich tętnic? Nie, nie postanowiłem przejść na dietę roślinną dla ratowania twojego życia oraz twoich tętnic, lecz dla ratowania swojego życia oraz swoich tętnic. To ja miałem problem.
After 3 weeks on my new diet my cholesterol was 148 points less.Po trzech tygodniach na nowej diecie mój cholesterol obniżył się o 148 punktów.
After how many weeks on my new diet was my cholesterol 148 points less? After 3 weeks.Po ilu tygodniach na nowej diecie mój cholesterol obniżył się o 148 punktów? Po trzech tygodniach.
Was it after 3 weeks or 3 years? It was after 3 weeks, not 3 years. It wasn’t even after 3 months. It was after only 3 weeks that my cholesterol was 148 points less.Czy było to po 3 tygodniach czy 3 latach? Było to po 3 tygodniach, nie 3 latach. To nie było nawet po 3 miesiącach. Już po trzech tygodniach mój cholesterol obniżył się o 148 punktów.
Was it 148 points less or more? Less. It was 148 points less.Czy wynosił on 148 punktów mniej czy więcej? Mniej. Był niższy o 148 punktów
Was it 148 points more? No, it wasn’t 148 points more but less. It was 148 points less.Czy wynosił 148 punktów więcej? Nie, nie wynosiłł 148 punktów więcej lecz mniej. Wynosił 148 punktów mniej.

Sprawdźcie moje inne najświeższe lekcje /Check out my other latest lessons:

Learn English to Lose Weight / Angielski na Odchudzanie
Learn English to Lose Weight#2 / Angielski na Odchudzanie #2
Legendarne cytaty / Legendary quotes
Kpt. Wrona & Boeing 767 #1
Kpt. Wrona & Boeing 767 #2
I want to thank anyone who has supported my work. It means the world to my content.

Till next time, surprise us with your original creativity,
@gtelefon

Resteems always appreciated!

My video is at DLive

Sort:  

Hello @gtelefon, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01